Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 19461 til 19480 af 75430
-
Katastrofen i Asien
ForumindlægGodaften derude..Jeg sad og diskuterede mediernes håndtering af katastrofen i Asien med to venner tidligere i dag.. og herud af kom der en god diskussion.. derfor ville det var interessant at høre hvordan i havde det med det? -
Michael.padowan.dk - har lige et spørgsmål angående tysk A - niveau
Forumindlæghej med hensyn til at jeg skal have tysk næste år vil jeg spørge dig om hvordan man bedst kan forberede sig i sommerferien. Og hvordan det så er at have tysk på A-niveau..kræves der meget mere end på B-niveau og er det meningen man skal kunne snakke perfekt tysk for at score en god karakter -
Hvordan bliver jeg bedre?
ForumindlægJeg er så heldig (!) at jeg har fået verdens dårligste engelsklærer, og gennem 1.g er mine karakterer blevet lavere og lavere..Nogen der ved hvordan jeg selv kan blive bedre til engelsk på egen hånd, uden at jeg skal tage ekstra kurser, tage på udlandstur el.lign hvor jeg skal bruge en masse peng... -
translation
Forumindlæglige en kort oversættelse, som der forhåbentlig er nogen, der vil kigge lidt nærmere påTranslationLife gets easier and funnier with the futures robots, and we will see a lot more to them, as they get capable to carry out (flere) different duties. It is one of the conclusions in FN’s rapport “Worl... -
en lille vektor-opg
Forumindlægjeg vil lige være sikker på, om jeg har lavet denne opgave rigtig:i et koordinatsystem i planen er der givet et punkt A(7,5) og to vektorer vektor a(2,29) og vektor b(-5,12).Bestem en ligning for den linie l, som går gennem A og er parallel med vektor b.og ligningen for sådan en linie vil jo se s... -
Analyse af et diagram
ForumindlægHej Er det bare mig, eller giver teksten til diagrammet ingen mening? Materialet stammer fra Vejdirektoratet. I øvrigt forventede jeg, "tilskadekomne" lagt sammen med "dræbte" skulle give 100%. Har I en idé om, hvorfor dette ikke er tilfældet? Tak på forhånd. -
Google Translator som program
ForumindlægHej derude! Jeg skal til Engelsk terminsprøve i morgen, så jeg vill bare høre om der er nogle der kender et godt program der kan oversætte hele sætninger som fx "google translation" hvilket er fantastisk godt.! På forhånd tak. -
Bevis for formlem for rødderne i et 2.gradspolynomium
ForumindlægHej..Ved I hvor jeg kan finde et bevis for formlen for rødderne i et 2.gradspolynomium?Tak. -
Jeg har det skidt
ForumindlægJeg har haft det rimeligt skidt de to sidste og har konstant kvalme. Jeg skal op i historie på mandag, men tvivler på at jeg kan klare at komme. Derfor tor jeg, at jeg bliver nødt tila at tage sygeeksamen i august. Men jeg har et par spørgsmål:1)Får man en lægeerklring hvis man har det rigtig ski... -
Hurtig = højere karakter
ForumindlægSå kom velfærdsreformen vist på plads.Jeg faldt over linket, og ville dele det.http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=460509Hvad siger folk til dette? Jeg kan ikke sige andet, end at jeg er enig med Mads Svaneklinks argumenter i den. -
Relative afvigelse.
ForumindlægHvor går den acceptable grænse procentmæssigt? -
Taboo
Forumindlæghejsa.. hvis man for avide at man skal skrive om "taboo" hvad er det så lige man skal skrive om?Er Taboo ikke noget, man IKKE snakke om i hverdagen..?Ligesom, pskytopater - sex bl.a. etc. -
hjælp med nogle sætninger
Forumindlæghej, jeg har nogle sætninger jeg er lidt i trivl om. er der nogen der kan hjælpe? Mvh Jasmin Es hat soviel passiert im letzen jahr. die mauer zwischen DDR und BRD ist baut. DDR und BRD konnten nicht enigen blieben und auf die mauer sthet. Ich denke die mauer dumme ist, ... -
øv for studenter anno 2007!
ForumindlægEr det bare mig eller er den gamle reform begyndt at se lidt skod ud? jeg går lige i øjeblikket i 3.g. Altså nåede jeg lige at komme med på den gamle reform. Syntes selv dengang at det var fedt at jeg nåede det, men ville der ikke klart have været flere fordele hvis man ventede et år så man kom m... -
Eventyrtræk
ForumindlægNogen der kan fortælle nogen eventyrtræk, ville gerne være hlet sikker på hvad det er? -
engelsk B
ForumindlægHej Er det ikk rigtigt at man er bestået, hvis man har fået 4 og 02 i årskarakterer og 00 i skriftlig eksamen? Har bestået alle mine fag, for at komme ind på HA men der står adgangskrav ikke opfyldt? er det meningen, så man ikk allerede nu kan se om man er kommet ind eller ej? -
Øveopgave til årsprøve - TI-Nspire
ForumindlægI denne opgave skal jeg gøre brug af TI-Nspire. Her skal jeg skrive x-værdierne og y værdierne. I dette tilfælde er årstallene 0,1,2,3,4,5,6,7 dvs. lx:{0,1,2,3,4,5,6,7} ly:{?????} Hvad skal jeg så skrive i y-værdien? -
Før reformen
ForumindlægFør reformen, fik man så to karakterer (mdt og skr) i et fag på B? -
hjælp endnu engang..:)
Forumindlægdt er ved at være lidt pinligt det her.. men nu har jeg siddet og lavet tysk hele dagen.. så er bleven total blind for mine egne fejl,.. så har brug for nogen som kan rette det her stykke.. Ich sehe mich selbst als eine heiter und zuvorkommend Mädchen, die man immer sprechen mit kann. Auf dem er... -
Det forsømte forår!
ForumindlægHej igen! Er igen stødt på problemer denne gang drejer det sig om betegnelser! Jeg skal have fundet den rette betegnelse for "Det forsømte forår". Jeg kan vælge mellem følgende: Socialrealisme, kollektivroman, dannelsesroman, udviklingsroman, nøgleroman og psykologisk roman. Hvad f...
