Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19461 til 19480 af 41162
-
rygeforbud i DK -> ja eller nej?
ForumindlægJeg skal aflever en skriftlig diskussion - pro et contra dvs. jeg skal være for og imod en sag. Jeg skal altså være neutral, og viser to sider af mit emne. Jeg har valgt at skrive om: Skal vi i Danmark indføre totalt rygeforbud? Jeg vil gerne høre jeres holdninger til det :o) -
LaTeX - fejl
ForumindlægNår jeg prøver at 'udskrive' (hvad er det nu lige det hedder?) så får jeg denne fejl: ERROR: LaTeX Error: Command \textbrokenbar unavailable in encoding T1. --- TeX said --- See the LaTeX manual or LaTeX Companion for explanation. Type H for immediate help. ... ... -
Pest analyse?
ForumindlægJeg sidder og skriver på min SRP opgave om Pilgrim, og skal lave en PEST-analyse. Skal man beskrive de forskellige forhold? Altså hvordan de politiske forhold er? Eller skal man kun skrive hvilke, der er relevante for Pilgrim på det marked? Håber I kan hjælpe :) -
Hjælp til engelsk grammatik
ForumindlægHej jeg har et problem i engelsk grammatik og jeg vil derfor vide, hvorfor ''der'' i nogle sætninger kan oversættes til ''there'' - i andre ikke. Håber I kan hjælpe mig. På forhånd tak. -
Nævn og beskriv forskellene mellem regeringens og oppositionens syn på velfærd?
ForumindlægJeg sidder og laver samfundsfag til imorgen, og tænkte på om der er nogle af jer, der kan nævne og beskrive forskellene mellem regeringens og oppositionens syn på velfærd? -
Rettelse, fransk, kort
ForumindlægHej derude :) Jeg vil bare spørge jer om der er en der har tid til rette grammatiske fejl i det følgende. Hvis der er en, der gerne vil - siger jeg tusinde tak på forhånd. Det er 3 forskellige spørgsmål der besvares, med henblik på en tekst i franskbogen "Les Terres Rouge" 1) Décrivez ... -
Apartheid
ForumindlægHej allesammen, jeg har et problem, jeg ikke forstår: hvad er Apartheid? Ville I ikke nok fortælle mig hvad det er, for jeg skal skrive et essay om det, så på forhånd tak :) -
Essay??
ForumindlægHvad er et essay? Hvordan ved man det er et essay? har et essay en bestemt komposition? :-) -
Afrunding af individer/mennesker i hele tal?
ForumindlægHvis man har et spørgsmål der lyder på Hvor mange indbyggere var der i 2009, og så man får udregnet tallet til at være 28045,859 Er der så tale om om 28045 indbyggere eller 28046? -
Rigtigt eller forkert?
ForumindlægLyder det rigtigt? I think friendships it is marked for us humans because we wanted to love and to feel peace of mind. Friendship is important and reliable relationship. -
Kan man godt sige...
ForumindlægKan man godt sige: Kan du godt tage det anliggende eller? (jeg har fået en opg for hvor jeg skal finde ud af hvilke ord der ikke er udsagnsord og dele dem op og derefter lave sætninger med dem, hvilket jeg ikke rigitg kan når jeg ikke ved hvad de betyder helt præcist og så synes jeg også bare de... -
Plz, hælp!!!
ForumindlægHvad mener i om: one man's terrorist is another man's freedom fighter? Vil meget gerne høre jeres synspunkt:D -
Sneflokke kommer vrimlende
ForumindlægMin far og jeg er ved at udskrive sange til min 15-års fødselsdag, der bliver holdt i morgen. En af dem er Sneflokke kommer vrimlende, og i den sang er der en linje, der siger: "Og gammelmor i klokkerne". Kan nogle af jer sige, hvad der menes med dette, for vi forståe det simpelthen ikk... -
The March
ForumindlægHej Hej Jeg skal til at skrive et engelsk essay om bogen The March af E.L. Doctorow. Essayet skal enten om hvad der menes med sætningen "It's Always Now", og hvorfor nogle af bogens hovedpersoner anser denne sætning som den absolutte sætning og hvorfor andre anser det som skræmmen... -
Analyse af artikel
ForumindlægJeg vil hører om der der nogle der kender de forskellige termer man bruger når man skal analyser en avis artikel. Hvad hedder disse termer på engelsk. : RUBRIK Underrubrik byline Billedtekst Mellemrubrik Brødtekst . Jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig lidt, måske bare med nogle af d... -
Valuta
ForumindlægVille lige høre om der nogle der ved hvor man kan finde oplysninger på nettet om: Analysere udviklingen i den australske dollars kurs og udviklingen i landets konkurrenceevne??? På forhånd tak. -
Rettelse af nr.18B 1 år HHX
ForumindlægHej hvis der er nogen der gider og rette de her oversættelse igennem, ville det bare være ultimativt skønt :) 1. Die Kinder oft spielt, wann sie sind zu hause børnene leger ofte når der er hjemme 2. Er sagt, er hat dem Brief geschickt. Han siger at han har sendt brevet 3. Er ... -
Analyse
ForumindlægHejsa, Er der nogle der sidder med en analyse af socialhunden - inspiration? -
hvordan siger man..
ForumindlægHvordan siger man: 'begav sig for' i 3 person ental på tysk? fx. Hun begav sig for at drive en resturant. -
Rend mig i traditionerne, modtager
ForumindlægHej, er der nogen herinde der ved hvem David Dechel, hovedpersonen i romanen Rend mig i traditionerne, skriver til? Hele romanen er jo stillet op som en form for dagbog eller fortælling til en der tiltales som enten Dem eller Hr. Men hvem er det?
