Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 19461 til 19480 af 163702
-
Tæller årskarakter med om dumper dansk eller ikke?
ForumindlægHej Jeg har dumme mig lidt og fået 02 i skrifeligt dansk her til eksame karaker. Jeg skal også op til mundtlige eksame om ikke så længe, og hvis jeg nu kommer til at kludre i det og får under 02 Tæller års karakerne så med, fik 7 både i mundtlig og skriftligt i gennemsnit om hvorvidt jeg best... -
Dumpet/bestået
ForumindlægHeps. Hvordan er det man regner ud, om man har dumpet eller ej? Lad os antage, at man i et fag har fået 12/12 skriftligt og mundtligt, men dumper enten den skriftlige eller mundtlige eksame. Regner man så gennemsnittet ud af de tre fag, altså (12+12+0)/3 eller dumper man faget, idet man har dum... -
Hjælp!
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg desværre har dumpet i matematik i årskarakter.. havde nok heller ikke regnet med at bestå. Nå, men sagen er den at jeg har fået 00 i både mundtlig og skriftlig, men jeg har fået 4 til eksamen i skriftlig og 02 til den mundtlig eksamen. Har jeg så bestået faget ell... -
HJÆLP TIL LILLE OVERSÆTTELSE HASTER
Forumindlægjeg skal aflevere en oversættelse og synes bare det hele er væk. I opgaven er jeg især usikker i ordstilling, imperfektum eller præteritum samt pronominer. Derudover evt glosevalg.. Her er min oversættelse samt den danske. Los origens en America Latino es los indios. Antes de la llegada de ... -
Student-spørgsmål
ForumindlægHej Allesammen :) Jeg havde lige et spørgsmål : når man er gået op til den sidste eksamen i 3.g og man nu dumper til eksamen og lad os sige man os har dumpet i et par andre eksamner og man så får et gennemsnit under 2 tilsammen, kan så ike' blive sudent ... Er det kun eksamens karakter der ... -
Hjælp til eksamen tak :)
ForumindlægHej studieportalen! Når man har et spørgsmål der lyder sådan her gør rede for lineære funktioner f(x)=ax+b hvor meget skal man så sige om det? Håber at der er nogle der kan hjælpe :) Tak på forhånd :) -
Betydning ?
ForumindlægHvordan er det brittiske; class system ? Hvad betyder; A Robin in the snow? White clifes of dover? Union Jack? Thatched Cottages? Stiff upper lip? Tropping the color? -
Retning
ForumindlægHej alle sammen , Jeg er i gang med en engelsk grammatik det sidste manglet. som jeg er tvivl Hvor jeg skal oversætte nogen sætninger. Jeg har prøvet oversætte sætninger. Men jeg er desværre ikke så god til engelsk så ikke blive overrasket :(. Jeg har prøvet at oversætte uden at oversætte det d... -
Ved ikke hvad jeg vil !
ForumindlægHej folkens :) Jeg er nu 2.g'er , jeg ved helt seriøst ikke hvad jeg vil efter 3.g (min studieretning er: Samfundsfag A, Engelsk A og Matematik B) Har i nogle forslag til hvad jeg kan blive ?? -
Harmoniske svingning
ForumindlægHej, Jeg er blevet lidt i tvivl om, hvad jeg skal ved denne opgave omkring Trigonometriske funktioner: Forklar begreberne der knytter sig til den harmoniske svingning f(x)=A*sin(bx)+d. Herunder skal du komme ind på hvilken betydning A, b og d har for grafens udseene. Hvilke begreber? hvad mene... -
7 korte sætninger rettelse
ForumindlægDette er 7 korte sætninger meningen er at de skal rettes og gives en forklaring på det bagefetr. jeg har prvet at rette men ved ikk om det er rigtigt og vil være glad for hvis i gad evt. komme med en forklaring og rette dem endnu en gang.. Tak på forhånd. :-/ hasttterr.. Den ikke rettet When th... -
En ekspert til rådighed ;-).
ForumindlægVil bare lige høre, om der er en, som kan det med Engelsk Disposition ;-). -
Hjælp til spansk oversættelse
ForumindlægHej :)Her er en dansk til spansk oversættelse... Jeg har givet mit bud, men håber der er nogle der vil tjekke igennem.Clara er 15 år og bor i en lejlighed i Madrid med sine forældre. En weekend i august er hun alene hjemme og hører pludselig støj fra hoveddøren. Hun tror det er en tyv, der prøver... -
HASTER!HASTER!HASTER!
ForumindlægHej jeg skal skrive engelsk disposition om filmen Supersize me, men ud fra emnet fastfood mangler jeg ét eneste spørgsmål, en eller anden hjælp mig! :) -
Gode ord og fraser at øve på til eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal op til min mundtlige tysk-eksamen på torsdag, og jeg føler mig virkelig på bar bund. Jeg har planer om at memorere min præsentation, og genfortælle den tyske tekst på bedst mulig vis, men samtalen til slut skræmmer mig. Da jeg ikke er specielt god til at formulere sætninger frit. (... -
uhh... jeg har travlt
Forumindlæghejsa... jeg har lige skrevet noget engelsk så er der ikke en af jer der vil kigge om der er fejl? både stave-, gramma- og komma fejl tak :D The Japanese scientists have already made a robot which can talk walk and understand. It is of cause not everything that they understand, but they understa... -
hurtigt hjælp til rettelse!!
ForumindlægTraduce las siguientes frases al español: 1. Den spanske borgerkrig startede i juli 1936 og sluttede i april 1939. 2. Dele af hæren gjorde oprør mod den lovligt valgte regering, som ønskede at lave reformer, som angik landbruget og kirken. 3. Borgerkrigen var grusom og over en ½ mil... -
Eligisk lyrik, hjælp til eksamen
ForumindlægHej, jeg er gang med at forberede mig til min afsluttende prøve i mundtlig dansk, jeg har trukket emnet eligisk lyrik, er der nogen der kan hjælpe mig med genre trækkende for hvad eligisk lyrik? :) På forhånd tak. -
Hjælp! Historie eksamen!!
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i mundtlig historie og har trukket overemnet "flygtnige". Som delemne har jeg valgt "fattigdomsflygtninge fra Afrika til Europa". Er der nogen der har en opgave jeg kan se på, eller nogen der evt. ved en masse om dette? Ville være en stor hjælp. Tak! -
Analyse af Jomfruen
ForumindlægHej jeg har trukket Ungdomsliv og livsstil til min mundlige afslutnings eksame Jeg skal lave en synopsis af en novelle som hedder Jomfruen, men ved ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutter håber der nogle der vil kommer med nogle gode trick :-)
