Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19481 til 19500 af 77388
-
hvordan foregår det?
ForumindlægSkal til fysik årsprøve imorn. Jeg ved bare har 20 min forberedelse og 16 min til fremlægge. Hvordan begynder manfeks. disposition? hvordan for man gode karakter, fordi har en mærkelige censor?ps: hun hader mig :( -
KERNEENERGI
ForumindlægHej, jeg skal snart op i fysik og jeg kan bl.a. komme op i kerneenergi... Jeg ved jeg skal lave forsøg til alle emnerne, men hvilke forsøg kan der laves om kerneenergi?? Håber i har nogen ideer:D -
Strømførende ledning i et magnetfelt
ForumindlægForsøg: Strømførende ledning i et magnetfelt http://www.jhave.dk/test/fysik/ElMagn/billeder/Image2.gif hvorfor går ledningen ud af magnetfeltet? og hvorfor ind? hvis i kan svarer på det inden for en time, bliver jeg utrolig glad! -
hjælp til få fejl i min tysk opgave
Forumindlæghej jeg vil ikke have i retter det ligeud men fortæller hvad jeg laver fejl i, fx en eksempel i kan skrive jeg laver fejl i navneord. så jeg selv kan rette dem og lære min fejl så jeg ikke gøre det samme fejl igen, men det er jer der bestemmer hvordan i vil hjælpe mig. Jonas und sein Freund Jo... -
Vækst (ba^x
ForumindlægHej Er der nogle, som kan hjælpe mig med det vedhæftede? -
Starte på universitetet
ForumindlægJeg skal til at starte på universitetet for at studere psykologi. Men jeg ved ikke så meget om det? Hvordan er det sammenlignet med det at studere på gymnasiet? Er det hårdere? Skal man være kvikkere, mere arbejdsom og er det svært at bestå eksamenerne, og hvor klog skal man være? Og hvor mange d... -
Mat: perspektiv og selvstændighed
ForumindlægEftersom undertegnede ikke har fuldkommen klarhed angående hvorledes den udemærkede præstation foregår i matematik, spørger jeg derfor:Hvordan foregår perspektivering og abstraktion i matematik mundtlig eksamen?Hvordan vises "en usædvanlig selvstændighed"?mvh Duc de monde -
engelsk B
ForumindlægHej Er det ikk rigtigt at man er bestået, hvis man har fået 4 og 02 i årskarakterer og 00 i skriftlig eksamen? Har bestået alle mine fag, for at komme ind på HA men der står adgangskrav ikke opfyldt? er det meningen, så man ikk allerede nu kan se om man er kommet ind eller ej? -
Hvad er klokken?
ForumindlægHej! Hvordan beregner jeg klokken i de forskellige byer i verden, hvis klokken f.eks. er 12.00 i København? Håber i kan hjælpe, da jeg skal til geo eksamen i morgen og hvem ved måske dukker dette spørgsmål op (: På forhånd tak -
Spørgsmål omkring det sociale netværk
ForumindlægHej Alle sammen!! Jeg står og skal til at sammensætte en eksamens opgave i statistik, så jeg ville lige høre jer om i ikke lige vil svare ærligt på disse 2 spørgsmål :-) http://www.surveymonkey.com/s/WKWQLBC Tak på forhånd :-) Mvh. Mikkel -
Jordemoder - 9,4 i snit, for at komme ind?
ForumindlægKan det virkelig passe? At jordemoder uddannelse, kræver så meget i snit?På forhånd tak! -
√x + √y = √x+y bevis det ikke passer
Forumindlægjeg har fået en opgave for som lektier jeg har siddet med en time og kan ikke finde en løsning eller overhovedet komme tæt på noget der kan virke. jeg går i 9 klasse og vi er lige gået i gang med "bevis" matematik. her er opgaven: √x + √y = √x+y jeg skal bevise a... -
HJÆLP MIG!:(((( (VIGTIGT)
ForumindlægHJÆLP!!!:(((((( SKAL FREMLÆGGE I SAMFUNDSFAG & MATEMATIK :((( Her er spørgsmålene, som jeg skal besvare: 1.Hvad er inflation? 2. Hvad er der i vejen med inflation? 3. Hvad er det modsatte af inflation? 4. Hvordan er det med inflation i andre lande? 5. Hvornår har der været inf... -
opg. uden hjælpemidler haster
ForumindlægHej jeg sidder og skal til matematik eksamen STX B niveau her den 11. Maj. Og jeg har lige fundet ud af hvor dårlig jeg egentlig er til mange af de opgaver man skal kunne uden hjælpemidler :*( Derfor har jeg printet 30 sider med opgaver uden hjælpemidler og her er et par stykker jeg ikke kan komm... -
Ø 31 i orbit 2
Forumindlægjeg skal aflevere fysik i morgen og er helt væk... opgaven lyder: normal uran er sammensat af U-238 som er 99.3% og U-235 som er 0.7%. hvis vi antager at de to isotoper var lige hyppige ved jordens skabelse hvordan finder man så ud af hvor gammel jorden er udfra vores antagelse -
Skal jeg?!?!
ForumindlægAng. forrige debat: KLage. Så i går spurgte jeg min tysklærer om han ville snakke med mig omkring karakteren! Han sagde han ikke ville snakke om det- han havde travlt- nej han måtte ikke snakke om karakteren- sagde han meget hurtigt og forvirrende. Jeg havde før da- skrevet en mail til ham, et ... -
Differentation af brøk
ForumindlægSom et led i opgave 5.022 fra Eksamensopgaver i Matematik, skal følgende funktion differentieres: f(x) = 1 / (x^2 - 2x + 9). Jeg har forsøgt, men vel egentlig gerne have be- eller afkræftet mit resultat, og eventuelt skubbes i den rigtige retning, hvis jeg er kommet på galt spor. Min løsning: f... -
Ioner?!
ForumindlægHej! Vi er to piger der skal til fysik eksamen på fredag, men vi er begge i tvivl med hvordan det er med ioner. Er der en venlig sjæl der kan forklare hvordan man finder ud af om der er en minus- eller en plus ion? Og hvor mange minusser og plusser der skal være? Tak! :D -
konstant????
ForumindlægHej :)) har fysik/kemi eksamen i morgen, så håber virkelig i kan svarer så hurtigt som muligt :)) Jeg vil gerne vide, hvad det betyder, når noget er konstant På forhånd tak -
Hvad Er Masseinerti?
ForumindlægHej.. Hej Jeg skal snart til eksamen i fysik og skal snakke om masseinerti, mit problem er bare jeg ikke aner en dyt om det. Der for vil det være super hvis der var nogen der kunne skære det ud i pap for mig eller havde noget martriale som er forståligt.. På forhånd mange tak:)
