Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19501 til 19520 af 36005
-
Grammatikspørgsmål
ForumindlægSiger man: "Folk er meget følelsesladet" eller "Folk er meget følelsesladede"? -
Hjælp med spansk lektie :S
ForumindlægEr der nogen der kan hjæpe mig, med at sige hvilke af orderne som ikke passer i sætningen? :) Spørgsmålet lyder: A) Fuldend spørgsmålene ved hjælp af spørgeordene i boksen. Cuándo, Cómo, por qué, Dónde, Adónde, Quién 1. ¿Dónde viven Julia y ... -
CPR
ForumindlægHvornår bruger man CPR-numre elektronisk, altså på en pc? -
pct opg.. HASTER!
ForumindlægJeg har et beløb 249 kr. som er en pris der er beregnet med moms. men jeg skal finde startbeløbet uden moms. (25%).. nogen der lige har tid til at hjælpe?? -
Hjælp med bevis ay''+by'+cy=0
ForumindlægHey, Jeg har brug for noget hjælp til at bevise de 3 løsningsformer der er for ay''+by'+cy=0. Det er her jeg er nået til: http://peecee.dk/?id=17913 Jeg kan ikke rigtig lige overskue hvordan man skal bevise det, og har ikke noget litteratur det står i. På forhånd tak for hjælpen:) ... -
nulpunkter
Forumindlægnogen der kan fortælle mig hvad det helt præcis er? las os evt sige jeg skal finde nulpunkterne for f(x ) = x^4 - 2x^2 + 1 ? -
Skattestop
ForumindlægHvor skal jeg finde svar på denne opgave? "Forklar kort, hvad den borgerlige regering skattestop går ud på" -
jobsamtale i børnehave?
ForumindlægMandag skal jeg til jobsamtale i en børnehave - Jeg vil rigtig gerne have jobbet, men er i tvivl om hvilke spørgsmål de vil stille en, og hvilke ting der er relevante selv at fremhæve?? Er der nogen der selv har været til en lignende samtale og ved hvad de spørger om og forventer af en pædagogmed... -
a/the
ForumindlægHvornår skriver man A og hvornår THE FX. Michael, a/the nephew of me. er der en bestem regel? -
hjælp.
ForumindlægHej. Er der muligvis nogle der kan give mig en hurtig (kort) beskrivelse af, hvad en forbrændings reaktion er. -
Elektricitet - Søger Hjælp !!!!!
ForumindlægNogen der kan hjælpe med, at forklare disse begreber, og hvad de står inden for elektricitet ? Elektrisk strøm ? Spændingsforskel ? Elektriske komponenter ? Kobling af resistorer ? Tak på forhånd -
Matrix (A*B)
ForumindlægHvis vi har to mXn-matricer kaldt A og B. Hvis jeg så vil finde matricen C ved hjælp af multiplikation. Så kan hvert element defineres som c=a*b og vi får derfor en ny matrix, men skal man ikke have et tal ud af det? jeg mener hvis man har vektorerne a og b så vil deres prikprodukt give et tal og... -
logaritme
Forumindlæghar en lille opgave. 2.4*1.35^x=10 så hvis jeg rykker rundt skal det blive 1.35^x=25/6 men hvorfor? -
Sandsynlighed
ForumindlægEr disse udregninger rigtige? Vedhæftet er både opgave og mit nuværende svar. -
Koefficienterne - Når man afstemmer en redoxreaktion
ForumindlægHvordan ved man hvad hvilke tal man skal skrive koefficienterne til at være. Efter at jeg har skrevet reaktionsskemaet , har fundet oxidationstallene, og hvordan de modtager og afgiver elektroner i følge oxidationstallene, så er jeg lidt lost på hvordan man skal finde koefficienterne? -
Litterær artikel
ForumindlægHej Kan nogen forklare mig hvordan disse ord skal forstås: - litteraturhistorisk perspektivering. - Genremæssig perspektivering. - Stilmæssig perspektivering. - Fortælleforhold. Mange tak :) -
Opbygge hjertemuskulatur
ForumindlægHej Kan nogen forklare mig, hvordan det kan lade sig gøre at opbygge hjertemuskulatur, når man er i konstant kalorieunderskud. Jeg kom til at tænke på det under en løbetur. Det er jo muligt for mange at tabe sig markant (derved må man indtage mindre energi end ens basalstofskifte kræver) ifm.... -
Hjælp til graf af funktion og afledede funktion
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe med vedhæftede opgave? -
Brydning
ForumindlægJeg har 6 stråler/linier illustreret i min bog. Jeg bliver spurgt efter hvilke af strålerne der hører sammen, altså før og efter brydning. Jeg har alle strålernes gradtal. Hvordan finder jeg ud af dette? -
AT UTØYA
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har valgt at skrive om utøya i fagene historie og psykologi. I psykologi vil jeg komme ind på ondskabsteorier, og i historie vil jeg komme ind på samfundets betydning for breivik. at han er historieskabt. Men hvad synes i jeg præcis skal komme ind på? føler ikke det er...
