Søgning på: et dukkehjem 3. akt. Resultater: 19541 til 19560 af 114887
  • Karaktere

    Forumindlæg
    Hej.. jeg har et snit på 3.4 hehe.. Men jeg er faktisk ligeglad og mere interresseret i hvad jeg egentlig kan gå op og få i min sidste eksamen.. min sidste eksamne er samfundsfag på A niveau.. Kan jeg godt få 03 i WORSE CASE SENARIO.. eller hvor meget falder min karakter hvis jeg får 00 eller...
  • Carricature?

    Forumindlæg
    hey. er der nogen der ved, hvad en carricature er for nogeT? "le narratice" er det ikke forfatter i hunkøn på fransk? og hvordan siger man "vi plejer" på fransk og... - fodbold spiller - kamp -fodbold håber i kan hjælpe :-)
  • Kemi eksamen

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er i gang med at terpe til kemieksamen på mandag. Jeg har lige nogen spørgsmål inden for emnet alkoholer: 1. "På hvert C-atom kan der kun sidde en OH-gruppe". Er dette rigtigt? Kan det ikke godt lade sig gøre, men alkoholen ikke bare være meget ustabil? Eller får jeg bl...
  • Haster

    Forumindlæg
    er der nogen der kan forklare mig hvad hypotenuse er?
  • Kvadratsætninger

    Forumindlæg
    ?Hej, jeg har fået en opgave i kvadratsætninger, opgaven er vedlagt, og jeg ved ikke hvordan jeg skal løse den? På forhånd tak
  • afstem

    Forumindlæg
    hvordan afstemer jeg denne her reaktion: CL2+ I- ----> Cl-+ I-3 tak
  • ioner

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde ud af at afstemme nedenstående reaktion: NH4NO3 → N2 + O2 + H2O Er der nogen, der kan hjælpe mig?
  • reaktionsskema mellem natriumhydroxid og citronsyre.

    Forumindlæg
    Hej alle. Hvordan laver jeg denne formel? Jeg ved dette: H3citron + NaOH --> Citron-3 + Na + H3O Er det forkert eller hva'? :) Hilsen kevin.
  • n!5! = 6! – bestem n

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke gennemskue, hvordan jeg finder n i: n!5! = 6! ! må vel betyde fakultet, men forstår det ikke. Ville være glad for en smule hjælp.
  • Skarver procent/brøk

    Forumindlæg
    Hvordan skarver man i procent/brøk? På forhånd tak.
  • pH- hjælp..

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan hjælpe mig med en opgave: opg 1. Beregn pH i 0,0072 HNO3 hvis det er muligt, kunne det være rigtig godt emd en forklaring på svaret, tak:) Mvh. Rasie
  • tangentens ligning

    Forumindlæg
    Hej. Håber nogle kan hjælpe mig med følgende opgave: Funktionen f er givet ved f(x) =3x^2-6x+ 5 Bestem en ligning for den tangent, der er parralel med 3y+ 27=9x
  • Det gyldne snit i pentagrammer - HASTER :)

    Forumindlæg
    Hej har virkelig brug for hjælp med følgende besvarelse, kan i hjælpe?
  • Æske??!

    Forumindlæg
    Jeg har fået en opgave hvor der står jeg skal tegne en æske som har et overfladeareal på 54 cm2. Nogen ideer :) og hvis i har må i meget gerne skrive hvordan i regner det ud :)! Ps går i 6. så ikke alt for kompliceret ;D!
  • Ligninger

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan vil i løse den her ligning 3x^2-6x=20? På forhånd tak ;)
  • Funktion - værdimængde

    Forumindlæg
    En funktion f er givet ved: f(x)=-3x^2-12x+5 Bestem værdimængden for f? Hvordan er det nu lige man bestemmer en værdimængde?
  • Kemiske hævemidler

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en rapport om kemiske hævemidler, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor/hvordan potaske reagerer med vand og eddiesyre? Jeg håber der er nogle som kan hjælpe På forhånd Tak :)
  • Regelmæssige verber -fehler finden

    Forumindlæg
    Har jeg skrevet de rigtige verber ind i sætningerne? Grünther und Peter hattetst im Sommer immer oft gebadete Gisela wohnten bei ihrer besten Freundin Ihr hattetet die Pizzen geholen Meine Eltern besuchst immer meine Grossmuter Du hat Grünther küsst Man kaufst oft kuchen ----------------------...
  • Reaktionshastigheder

    Forumindlæg
    Hjælp!! Har fået stillet en opgave: Hvorfor reagerer 2,0 M H2SO4 meget hurtigere med magnesium end 0,2 M H2SO4? Det har jeg svaret på, men opgavem fortsætter med: Anvender man konc. svovlsyre (96% svovlsyre, 4% vand), er reaktionshastigheden forbløffende lav. Foreslå en rimelig forklaring. Og der...
  • Reaktanter

    Forumindlæg
    'Hvis vi nu har et forsøg hvor Esterudbyttet i en reaktion mellem eddikesyre og ethanol forøges temmelig meget og hvor der var blevet tilsat koncentreret svovlsyre til reakanterne, hvad ville årsagen så være?