Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19541 til 19560 af 33479
-
Hvad kalder man en lektor?
ForumindlægJa, hvis personen er klinisk lektor skriver man så fx "Professor x" eller "Lektor x" eller bare personens navn? Tak for svar på forhånd!! -
humor
ForumindlægHvad er humor, er der nogle bestemte ting som man VED definere humor? Jeg skal skrive om humoren i klods hans, og er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre .. Tak. -
Kvote 2 - DTU
ForumindlægHej Studieportalen Jeg vil blot høre om der tilfældigvis skulle være nogen med erfaring omhandlende at søge ind via. kvote 2 på DTU. Jeg kunne godt tænke mig at læse til diplomingeniør på retningen kaldet "byggeri og infrastruktur". Problemet er dog at mit gennemsnit ikke er højt no... -
kan ikke komme videre!
ForumindlægEn der har lyst til at hjælpe mig med disse to spørgsmål. Har virkelig prøvet meget at søge på nettet, men uden held. A) Forklar hvilken forskelle der var mellem franskmændenes og briternes måde at styre deres kolonier på? B) Hvordan har globaliseringen været med til at opløse den ideologisk op... -
Petrograd Soviet?
ForumindlægHvad er Petrograd Soviet og i hvilken sammenhæng bruges det? -
Kubisme - hjælp det haster!!
ForumindlægEr der en dansk lærer som har læst om kubisme og eller kender nogle gode kubistiske tekster? -
Fejlsætninger
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe med et par hint, så jeg kan finde fejlene i disse sætninger: 1. She is student at the University of Oxford 2. They lost their life on board the Titanic På forhånd tak. -
Hvad er forskellen på en indledning og et abstract?
ForumindlægHej Jeg skal skrive en SRO, dog ved jeg ikke, hvad jeg skal skrive i indledningen og abstractet. Tak på forhånd -
Man skulle tro?
ForumindlægHvordan siger man 'end man skulle tro' ? Jeg kan ikke rigtig få den til at lyde rigtig :s -
Novellen: The Joke
ForumindlægHej Er der nogle som ligger inde med novellen "The Joke". Mangler inspiration til min aflevering :) - Skriv endelig !! -
Sværere?
ForumindlægAf bare ren og skær nysgerrighed, hvordan kan nogen sige, at x-studieretning er sværere end x-studieretning, her tænker jeg hovedsagligt på gym. I så fald, er der så diverse forskelligheder, hvad angår niveau på de forskellige studieretninger? Naturligvis, er det en fordel, hvis man er på den stu... -
shall vs should
ForumindlægShall we go or should we go? What shall we do today or what should we do today? Hvad er rigtig og hvorfor? Kan aldrig finde forskellen på de to. -
hjælp til forklar et ord!!
Forumindlæghejsa.. Jeg vil spørge om nogle af jer kan, hjælp mig med at give en anden ord for "applikationer"? skal betyde det som. -
Oversættelse
ForumindlægHej! Jeg har problemer med at oversætte denne sætning af dansk til tysk: Da han var 17 år, vandt han som den yngste og første tyske spiller Wimbledon i London. Mit gæt: Im Alter von 17, er als erster Deutscher und jüngster Spieler Wimbledon in London gewann. -
Sidder og er ved at skriv en jobansøgning
ForumindlægSidder og er ved at skriv en jobansøgning -
spørgsmål om civilingeniør
Forumindlæghej folken jeg har tænkt mig at blive civilingeniør indenfor byggeri, men jeg ved ikke helt præcis, hvad en civilingeniør laver nogen, der kan sige mig det -
Uddanelse valg hjælp
ForumindlægHej folkens, jeg ved ikke hvilke uddanelse jeg skal vælge, ved i om der er nogle uddanelser som handler om dansk, eng, design og historie. Håber i kan hjælpe -
deler I fremlæggelsen op i punktformer?
ForumindlægHej, deler I fremlæggelsen op i punktformer mht. metode, altså sådan at I først kommer med indledning/problemformulering og derefter lidt af det væsentlige ting uddybet som står i synopsen og derefter sige hvilke metoder man har anvendt og til sidst diskussion..? Eller hver gang I siger noget om... -
I'm actually eller Actually I'm?
ForumindlægHej Studi, Jeg er ved at designe en t-shirt til min kæreste.. Jeg vil gerne sige: "Faktisk, er jeg Cancellara..." Er det: "I'm actually Cancellara..." eller "Actually I'm Cancellara..."? - På forhånd tak. Hilsen Tissi -
Metoder i Dansk og Samfundsfag
ForumindlægJeg skriver om "Overvågningsdsamfundet" i dansk og samfundsfag. I dansk har jeg analyseret og fortolket et roman - Hvilken metode er det så jeg har benyttet? I samfundsfag argumenterer jeg for/imod dette samfund. Og kommer ind på terrorlovgivningen og vores frihedsrettigheder. - HVilk...
