Søgning på: hitlers tale. Resultater: 19581 til 19600 af 59860
-
definitionsmængde
ForumindlægEN funktion f er bestemt ved f(x)=(3x2-x-2)/(x+1) Bestem definitionsmængden for f, og beregn nulpunkterne for f. Det med nulpunkterne er bare at finde den afledede og sætte denne lig nul og derefter løse mht. x. Men hvad med definitionsmængden? -
Hva Menes der?
ForumindlægHvad betyder det når der står det her i en opgave?..\nAltså... hvordan kunne et svar fx. være?\n\n.."Bestem de værdier af c, for hvilke ligningen fc(x)=0 har en løsning i intervallet [-1;3].."\nDet skal siges at opgaven er en opgave omkring funktionsfamilier.. -
Harpuner eller enkelt pil?
ForumindlægCH3COOH(aq) + H2O(l) (?) CH3COO-(aq) + H3O+(aq) og på spørgsmålstegnet skal jeg angive enten en hapuner eller en enkelt pil. men jeg er ikke helt sikker på om reaktionen er færdig eller om den går begge veje??? jeg går ud fra den skal have en enkelt pil da den er færdigafstemt men er det korrekt? -
Oversættelse af 1 sætning!
ForumindlægHey. Hvordan vil I oversætte:\n\n\nDer er mange forskellige motiver, som anvendes i impressionismen. \n\n\nHåber der er en der kan hjælpe hurtigt. -
Rundt i Terrænet
Forumindlæg4.6 Hvordan løses denne ligning : ( -5 - 33 ) * (0,48 + 0,45 * "kvadratroden af 2" - 0,044 * 2) + 33 -
spørgsmål i statisktik middeltal/middelværdien
Forumindlæghej jeg havde et spørgsmål vedr. middeltal og , middelværdi jeg kan se at når man regner med dem giver de den samme resultat. men det jeg ikke forstå er hvorfor at de har forskellige symboler og udregnes forskelligt men stadig giver samme resultat altså middelværdien betegnes μ og middeltallet... -
Citrix.aaks.dk
ForumindlægJeg installerede engang citrix, men efter at have genstartet min bærbar, kan jeg ikke installedere citrix Hvorfor? Og findes der andre programmer som citrix? -
differentialligningen
ForumindlægUndersøg, om f (x) = x ⋅ ln x − x +1 er en løsning til differentialligningen dy/dx = y + x -1 / x ? -
Det haster plzzz
ForumindlægHej I en opgave har jeg fået masseprocent af molekylerne, og skal vise at formlen er C3H6BrNO4. masseprocenten for hvert molekyle er: C = 18.02% H = 3.02% Br = 39.95% N = 7% O = 32% Det jeg gør er, at deler masseprocenten med molarmassen for hver af de molekyler for at finde stofmængde. Jeg de... -
den totale masse af ATP!!!
ForumindlægHej!\njeg sidder med en opgave som jeg ikke rigtigt ved hvordan jeg kan løse den!!!\n\nFor hvert mol glucose der forbrændes i respirationen dannes der 38 mol ATP ud fra 38 mol ADP og 38 mol P. Beregn den totale masse af ATP der er produceret, idet den molare masse af ATP er 503,2 g/mol.\n\nhvorda... -
Nogen der vil tjekke det?
ForumindlægOne of the major themes in this short story is definately forgiveness. Kenny is so desperate to have his mother’s forgiveness so their lives can continue but she doesn’t know what to do. It is very hard for her to forgive and pretend that nothing really happend and Kenny is still her little boy. ... -
Gennemsnit
ForumindlægHvor stor forskel er der på gennemsnitslevealderen på en højt og lavt uddannet mand? HVordan regner jeg dette ud? Håber på hjælp. På forhånd tak. -
Differentiering af funktion! korrekt?
ForumindlægHej! Jeg skal differentiere denne funktion, for derefter at kunne udregne dens monotoniforhold. Funktionen ser således ud: I WordMat differentieres den således: Men synes bare, at denne differentiering ser lidt skør ud.. Kan det passe? Og hvis det i så fald gør; hvad er så mine a-, b- og v... -
Vandret parallelforskydning
ForumindlægHej! Jeg har en linje på formen: y=0,4999x+5,9999 som jeg gerne vil have forskudt 4,33 enheder hen ad x-aksen. Hvad gør jeg? -
ATP
ForumindlægHej Hvad sker der hvis elektrontransportkæden bremese og vi ikke kan danner ATP og udnytte ilten i blodet? sker der en kvælning? Håber nogen vil svare! :) -
Kemi? Hjælp!
ForumindlægHej allesammen. Nu sidder jeg her og skal lave en disposition om "Neutralisation". Jeg er egentlig totalt lost i i fysik men det er emne går lige og lige. Jeg skal vælge nogle underemner jeg vil kommer ind under, under min 9 klasse afgangseksamen, men kan bare ikke finde flre end dem je... -
equation i word
Forumindlægkan man ikke skrive vektorer i equation i word??? -
resonans
Forumindlæghejsa. \njeg er blevet stillet en opgave som jeg ikke kan finde ud af at løse. \nEn halvåben trækasse er 30cm lang, bestem de to længste bølgelængder som skaber resonans i kassen. \ndet giver ikke rigtigt mening i mit hoved hvordan jeg skal løse den, så håber jeg kan finde hjælp her :) ..(ikke ba... -
Andengradspolynomier
Forumindlægkan ikke løse opgaven. hvordan løser jeg a? -
Håber i ville hjælpe :)
ForumindlægJeg står helt blank i denne her opgave.. Egypten areal er 1.085.000 km2 35.000 km2 langs nilen kan opdyrkes. Resten er ørken. Spørgesmålet er: hvor mange km2 er ørken? Tak på forhånd :-)
