Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 19601 til 19620 af 134825
-
hjælp til kemi b Syre og base 4 spørgsmål
ForumindlægHvad gælder om ligevægten for en svag syres reaktion med vand? Hvordan beregnes pH i en opløsning af en svag monohydron syre? Hvordan beregnes pH i en opløsning af en svag base? Hvad sker der, når en stærk syre blandes med en stærk base? -
Formler til diverse
ForumindlægKunne være dejligt, hvis nogle kloge hoveder kunne hjælpe med nogle formler. :) Eksponentialfunktionen - Beregne a og b ud fra to punkter - Forstå grafernes forløb og sammenspil med a og b - Fortolkning af og beregning af relativ tilvækst - Fortolkning af fordoblingskonstant - Regneregle... -
Trykte reklamer til dansk mundtlig eksame
ForumindlægHej. Jeg vil bare spørge om der er nogle som har et forslag til hvad jeg kan vælge til eksamen, Måske har i også nogle gode råd. tak på forhånd Nadin -
Bestem pladens højde h og bredde b
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med den her opgave? -
beregn vinklen mellem vektor a og a+b
ForumindlægJeg har et lille problem. ved ikke om det er TII eller hvad det er... Please hjælp! den første som giver 48 grader er rigtig, men en næste skal give ca 13,7 grader, men jeg får den til 79??? Vektor a er (5,-2) -
Bestem a, b og c i et andengradspolynomium ud fra toppunkt og to rødder
ForumindlægHej. Er der en der kan hjælpe mig med den her opgave: -
Hjælp med klage!
ForumindlægHej alle, Det her er nu anden gang jeg får afvist min klage, da rektor synes at den er grundløs. Han siger at jeg ikke argumenterer ud fra din eksamenopgave men ud fra tidligere præstationer, og det er ikke et fyldestgørende klagegrundlag. Hvad gør jeg galt? Kan I hjælpe mig? Her er klagen: På b... -
Reducér følgende udtryk: (b − 2a)^2 + (−4 + a)(−4 − a) − (b +1)^2
Forumindlæg.... hvordaaan? -
nogle der har været op til fysik mdt eksamen
ForumindlægVille spørge om hvad i kom op i og hvordan spørgsmålene er bygget op. Får man et emne man skal redegøre for eller et emne og så et underspørgsmål der indskrænker emnet i noget bestemt, der skal uddybes. -
Haster; Engelsk A og Dansk A - emnevalg.
ForumindlægHej alle, håber I nyder weekenden. Jeg står og skal vælge emne til SRP. Mine fag er engelsk A og dansk A. Jeg har tænkt, at jeg kunne bruger Hunger Games - bog og film. Evt. en analyse af hver. Jeg har spurgt min dansklærer, om hun kunne give forslag, men desværre er hun ikke vendt ti... -
Problem ang. US immigration engelsk
ForumindlægJeg har et kæmpe problem.. Jeg har fået en engelsk stil for, omhandlende US Immigration, men i stedet for et essay skal vi skirve en artikel, med samme opgave formulering som til essayet.. Er der nogle der har fået det samme? Eller som har nogle gode idéer til hvordan jeg skal komme igang? Je... -
Emner til SRP i biotek A og idehistorie B
ForumindlægHej Jeg går i 3g og skal til at vælge emne til min SRP. Jeg har valgt fagene Bioteknologi A og Idehistorie B, jeg er dog lidt tom for ideer til emner jeg kan skrive om indenfor de fag. Jeg har tænkt lidt på at skrive om døden, hvor biotek er hvad der sker i kroppen og hvor idehistorie k transh... -
Karakterer? forkert opfattelse eller?
ForumindlægJeg er ret sikker på nedenstående spørgsmål er besvaret op til flere gange. jeg har bare haft lidt problemer med at finde det helt korrekte udmeldning omkring afsluttende årskarakterer & eksamenskarakter.. Jeg skal f.eks. op i Mundtlig Fransk her i Juni. Jeg har fået 10 i mundtlig og skriftli... -
Musik c eksamen + blues ?? Hvordan, hvordan? hehe..
ForumindlægHey. Er der nogle herinde, der ved præcis hvordan en musik c eksamen foregår.. Og som evt. har haft emnet blues?! Jeg vil også bare vide, om der er nogen, der ved hvad der skal til at score et 10-tal? (evt. 12! :) hehe) Og er der nogen som helst mulighed for, at man kommer op i en sang, hvor man... -
Mundtlig matematik eksamen A-niveau
ForumindlægHej jeg har fået stillet disse to spørgsmål til mundtlig eksamen i matematik: 1. Vektorer i planen Du skal behandle skalarprodukt og anvendelser heraf. Vektorer i planen 2. Du skal behandle determinant og anvendelser heraf. Tænkte på om der var nogle der kunne opstille nogle punkter i hver a... -
Hjælp til muligt eksamens spørgsmål ang. eksponentiel og lineær funktion.
ForumindlægHej som sagt i overskriften frygter jeg lidt et muligt eksamens spørgsmål derfor beder jeg dem/jer være så venlig at hente den vedlagte fil og forhåbentlig hjælpe mig til en bedre forståelse. -
Hvad sker der hvis man ikke består eksamen i gymnasiet?
ForumindlægHej, jeg er på første år på HTX, jeg skal op til eksamen her snart og jeg er virkelig forvirret, fordi jeg har aldrig været super god i skolen, men jeg tog mig lidt sammen for at komme ind på HTX fordi mine forældre virkelig gerne ville have det, men det er fandme svært må jeg sige. Hvordan funge... -
Eksamensplan
ForumindlægEndelig- er det givet- Hvilket fag vi skal op i!:. Jeg skal op i religion og old. Hvad skal I op i!? I så fald- hvordan kan man forbedre sit tal? Far 9 til 10? -
eksamen i morgen.. HJÆLP HURTIGT!!
ForumindlægHej alle jer der sidder oppe nu.. Er der ikke pleeeaaseee nogen af Jer der ved hvad en fantastisk fortælling er, og hvad kendetegnene ved dem er?? jeg er virkelig blank :( på forhånd tak. - Freja -
4 små opgaver B-niveau STX
ForumindlægHej. Jeg har behov for hjælp til 4 små opgaver. Jeg har selv bøvlet med dem i en times tid-1½ og kan simpelthel ikke finde ud af det. Der må benyttes lommeregner til alle opgaverne, jeg ligger selv inde med en TI-Nspire™ CAS. Opg. 3. Om den eksponentielle udvikling f gælder, at ...
