Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19601 til 19620 af 39512
-
Erhvervsøkonomi - Weekendcase - betaling gives
ForumindlægHej :) Jeg har en weekendcase opgave i erhvervsøkonomi til aflevering mandag kl. 12. Kravet er at bestå, da der ikke gives karakter. Betaler 1500.- for "hjælp" til opgaven. Sender gerne opgaven på forhånd, hvis du vil se den først. -
Tal
Forumindlægjeg forstår det ik 7(2x+4y) + (5x-2y) = jeg har brug for et hurtigt svar, jeg er igang med en aflevering og jeg fatter ik det spørgsmål, jeg har sidet nu i en halv time og regnet det samme spørgsmål. -
Monitoniforhold
ForumindlægHej jeg er sku havnet i en lille lorte situation, med en lidt sen frist på en aflevering, og sidder nu fast her. En funktion f er bestemt ved f(x)=(x2-8)*e-x Bestem monotoniforholdene for f. håber der er nogen som kan hjælpe :) -
Hjælp til Afleveringsopg.
ForumindlægHey, jeg sidder fast med disse tre opgaver i min aflevering, og jeg kan ikke finde hoved eller hat i dem. Lidt hjælp ville være meget dejligt :P Opgave a var nem nok, men kan ikke vikle mit hoved rundt om b, c eller d. -
hvordan reducere man 2*(y-x)-(2y-x) og a-2*(3+a)
Forumindlæghej jeg sider her og skal lave en aflevering men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal reducere 2*(y-x)-(2y-x). og a-2*(3+a) plejer godt at finde ud af det kan bare ikke huske hvordan man gør. Det ville være en rigtig stor hjælp hvis en kunne give en forklaring på det. -
Trekan - bestem a,b og c
ForumindlægHej. Jeg har en opgave i min aflevering, som driller mig. En retvinklet trekant har hypotenusen c og kateterne a og b. Både trekantens areal og omkreds er 30. Bestem a,b og c. Hvad gør jeg? -
Formel for udregning af gn snit for diskret og grupperet variabel
ForumindlægHejsa. Jeg har 2 opg i min mat aflevering, som lyder: En forklaring til formlerne for udregning af middeltallet for en diskret variabel. Hvornår skal den bruges og hvornår kan den anden være nyttig? og : en forklaring til formlen for udregning af middeltallet for en grupperet variabel. Hjælp ... -
Diskursanalyse - hjææælp :(
ForumindlægEr der én herinde, som er skarp til diskursanalyse og som kan hjælpe mig over pb? Jeg har brug for hjælp til min aflevering, hvor jeg har svært ved at udvælge ord til ækvivalenskæden... Det er lidt stresset... Håber, at der er en derude, som er villig til at hjælpe !!! :) -
Vands fordampningsvarme
ForumindlægHej er der ikke nogen som har en rapport eller aflevering som de gider låne mig, ang. vands fordampningsvarme og alle de tilsvarende formler dertil. Jeg forstår f.eks. ikke hvilken rolle Y=a*x+b spiller? og heller ikke hvordan jeg skal lave min graf ? -
Driller virkelig meget!
Forumindlæghejsa sådan lyder opgaven og det er den sidste opgave til min aflevering til imorgen :) løs ligningen log(3x^2-3x-35)=0 ved bare ikke hvordan jeg skal håndterer det :S facit x=-3 og x=4 -
Hypotenuse, geometri grundlæggende
ForumindlægHejsa jeg har brug for hjælp til nogle opgaver til en aflevering. De er simple men jeg kender ikke formlerne. I en retvinklet trekant har kateterne a og b længderne 6 og 8. hvor lang er hypotenusen C? -
Omvurdering af danskaflevering
ForumindlægJeg har en dansklærer som jeg synes virkelig vurderer vores opgaver alt for lavt. Derfor vil jeg spørge om der er en dansklærer herinde eller i hvert fald en erfaren danskelev der vil læse min seneste aflevering igennem og omvurdere den? -
Filmreklamens opbygning
ForumindlægJeg har en aflevering, hvor jeg skal lave analyse. Der skal der bl.a. indgå opbygning af reklamen. Jeg kan kun finde en skabelon til en billede reklame, men det er jo ikke det samme. Håber på at jeg kan få noget hjælp for jeg er lidt blank lige nu. På forhånd tak :) -
Professor Hieronimus
ForumindlægHej alle. Jeg har været en kæmpe kegle og har overset en dansk aflevering om tematik i Amalie Skram's Professor Hieronimus. Er der nogen som helst der kan hjælpe med at lave tematik til den? Tak på forhånd. :-) -
Det haster....Universets alder.
ForumindlægHej derude, håber at I kan hjælpe mig med noget. Det er en fysik aflevering til imorgen. Så det haster! Jeg vil gerne vise, hvordan man kan beregne Universets alder (13,7 milliarder), og jeg har vedhæftet filen. Men det ser ud til, at resultatet er forkert...hjælp!!! -
Differialregning
ForumindlægHej, jeg sidder i den situation, at jeg slet ikke kan finde ud ad differitialregning og den her opgave er den sidste i min aflevering og den volder mig store problemer, da jeg slet ikke ved hvordan jeg skal gøre... -
AT hatte hvad dækker det over????
ForumindlægJeg kan ikke komme i gang med min aflevering da det handler om at hatte at komme fra en normalvektor til retningsvektor og omvendt Jeg får at vide jeg bare skal hatte, men hvad menes der med det? hvad skal trykke på lommeregner please hjælp... På forhånd mange tak... -
Iltbinding - HJÆÆÆLP
ForumindlægJeg har fået en aflevering, hvor jeg har fået spørgsmålet: - Figur 2 viser relationen mellem temperaturen og iltbindingskurvens forløb. Forklar hvilken betydning temperaturen har for arbejdende væv. Figuren er vedhæftet som en fil. -
Ulighed
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive en stor opgave, og jeg håber, at der er en venlig sjæl, som vil hjælpe mig. Jeg har brug for hjælp til, hvad jeg eventuelt kunne komme ind på i min aflevering. Opgavebeskrivelsen er vedlagt. På forhånd tak! -
Find b og c når man kender toppunkt?
ForumindlægJeg en aflevering for og en af opgaverne lyder som forneden. Håber en venlig sjæl kan hjælpe. Grafen for f(x)= -2x^2+bx+c har toppunkt i (-1,-8). Bestem koefficienterne c og b, og tegn derefter grafen for f.
