Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 19641 til 19660 af 33808
-
Hvad laver I??
ForumindlægGanske enkelt, hvad laver I i fritiden ud over at studere hårdt? Nogle former for sport eller andre spændende interesser eller hobbies? :). Forklar gerne hvorfor I går/laver det I nu gør. -
Ordliste til Drageløberen af K.Hosseini
Forumindlæghey der er en del arabiske ord i bogen. Findes der en ordliste til dem? -
Talteoretisk brøk igen (TP)
ForumindlægJeg har også selv haft problemer med at åbne opgaven på fremmede computere, så til dem, der gerne vil kunne åbne PDF'en forsøger jeg igen. Grisehønen har løst opgaven i mit gamle indlæg - jeg har endnu ikke tjekket dennes løsning. Her er PDF'en igen. http://peecee.dk/upload/view/118677 ... -
Er kommaerne sat korrekt?
ForumindlægEr kommaerne nedenfor sat korrekt? Jeg tror, at det skal være sådan her: For lige at teste om jeg kan sætte korrekt grammatisk komma, har jeg konstrueret tre sætninger fra fantasien, som jeg ønsker, at I kigger efter for at se, om de har fejl. -
Mit hjertes indvandrer
ForumindlægEr der nogen der har nogle interessante tanker om Benny Andersens digt: "Mit hjertes indvandrer". Hvis der er ville jeg meget gerne have nogle input's...! Jeg skal aflevere i morgen.. -
Rettelse af kort tysk personbeskrivelse og besvarelse af spørgsmål
ForumindlægGod aften :) Jeg har en tyskstil der skal afleveres på onsdag, og jeg vil blive glad hvis der er en der gider at rette den/kigge den igennem. -
Mundtlig historie - 9. klasse
ForumindlægI dag fik jeg at vide at jeg skal op i mundtlig historie (prøveform A, 9. klasse). Vi har haft om: Danskhed Kvindefrigørelsen 2. verdenskrig - holocaust (ved ikke om de to emner hører ind under hinanden) Danmark og verden efter 1945 og så tror jeg vi har haft noget der hedder "... -
Michael Strunges rolle i forhold til 80'ernes lyrik?
Forumindlægjeg er lidt blank og håber at nogen vil hjælpe mig. Jeg har DSO på 2. år på HHX, Roskilde handelsskole. DSO er en dansk historisk opgave hvor vi får fri i to dage for at skrive opgaven, til gengæld lægger rigtig meget af vores årskarakter i denne opgave. Mit råb om hjælp omhandler Strunges rolle ... -
Musikvidenskab
Forumindlæghej. jeg sidder i de her dage og overvejer hvilke studier der er noget for mig. Her er jeg især igen blevet interreseret i musikvidenskab, men igen bliver jeg i tvivl omkring hvor vidt jeg kan klare optagelsesprøven til musikvidenskab. jeg har set inde på de forskellige universiteters hjemmesid... -
Hvad er showing og telling, og i hvilken sammenhæng bruges de?
ForumindlægEr der ikke nogen, der kan fortælle mig, hvad showing og telling er? Jeg vil vide, præcist, hvad det er, så det må gerne forklares med eksempler og detajler. Jeg vil også gerne vide i vide, hvilken sammenhæng man bruger dem i.... Jeg mener, man bruger de to begreber i forbindelse af analyser af n... -
1.dag på gym ??
ForumindlægJeg ville lii spørge om hvordan første dag på gymnasiet foregår ?? Hvad laver man ?? Går man i gang med lektier og sådan noget ?? Vælger man selv hvor man skal sidde ?? skal nemlig starte her d. 18 august, så ville lii høre fra jer, hvad i lavede 1.dag på gym .. -
Fransk præsentation - En der kan rette?
ForumindlægHej, jeg går i 8, og vi har lige fået en ny lærer, så vi skal præsenterer os selv. Da det er første gang, jeg får en karakter, ønsker jeg en god en, så hvis der er nogen, der vil rette min præsentation, ville det være en virkelig stor hjælp. tak :-) Moi, c’est Aida Je m’appe... -
vektorer igen
Forumindlægså er den gal igen jeg har en opgave jeg ikke kan se mig ud af. jeg skriver lige teksten ind. en linje har parameterfremstillingen l=[[x][y]]=[[2][3]]+t[[5][12]],t∈R a) bestem afstanden fra l til punktet (3,7) b) bestem koordinaterne til punktet p på linken l som har den korteste afstand ti... -
lektier
Forumindlægja,mit poblem er at jeg få,få mange lektier synds jeg.jeg få ca.8 lektier om ugen,og gå kun i 5 vil i hjælpe mig -
HTX / STX? Help me with the decision!
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med at vælge min videregående uddannelse efter 9. klasse. Jeg havde allerede HTX i tankerne som min første prioritet, men har sådan tabt lysten til HTX. Ser STX & HTX som utrolige gode uddannelsesmuligheder. Jeg er jo god til matematik, biologi og samfundsfag osv., s... -
Hvordan, Debat for 6 personer?
ForumindlægVi er ved at arrangere en debat, for nogle poliktere, og der kommer omkring 6 personer, det tager 2½ time, og vi vil gerne have nogle forslag på, hvordan kan man gøre det sådan de alle for noget og skulle have sagt, men samtidig at publikum også for stillet spørgsmål, det er jo forholdsvis... -
afgangs examen 9.kl emner!?
Forumindlæghej allesammen, jeg har ramt "muren" hårdt. jeg er gået helt istå med at kunne finde et emne at skrive om. jeg har fået 4 hovedemner som jeg skal finde noget inden for: Education, On the street, Travel, Minoties. hvis der er nogen der har forslag til emner så skriv venligst. -
Studenterkørsel
ForumindlægHey Jeg drikker ikke og er ikke meget for sociale arrangementer. Sidst jeg drak var mange år siden og jeg bryder mig ikke om det. Jeg føler mig i forvejen marginaliseret i min klasse, men min klasse er også splittet. Så spørgsmålet er: Kan man undværer at deltage til studenterkørsel rent faktisk... -
Oversætte Dansk - Tysk
ForumindlægHey, nogle som kan hjælpe mig med huskeregler, guide eller lignende til brug af ordbog til at oversætte dansk sætninger til tysk? Er ret lort til tysk og tænker at det er en ide at hæve min karakter fra 02 til 4 mindst:D -
Jeg vil tage STX, og vil være ingeniør. Er det det rigtige valg?
ForumindlægJeg har tænkt mig, at uddanne mig som ingeniør, og vil tage den naturvidenskabelige linje i STX. Ville så bare lige hører om det var en god eller en dårlig idé.
