Søgning på: matematik b eksamens noter. Resultater: 19661 til 19680 af 139129
-
Eksamens spørgsmål i Religion?
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan de kan være udformet ? Jeg ved godt det i høj grad afhænger af din lærer, pensum osv. men bare for at se et spørgsmål, og evt. en tekst !!!! Mange taaark og fortsat god weekend, fodbold osv. herfra .. -
Spansk A mundtlig eksamme
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op til mundtlig spansk A, jeg er lidt forviret over hvordan det hele vil forgår. Den bliver 2 delt, den ene bliver 24 timers og den anden bliver en ekstemporaltekst som jeg får derover. Der er nogen der siger at selve ekstemporalteksten vil forgår på dansk, men den med 24 ... -
Spansk eksamen - rettelse
ForumindlægHej .. Jeg skal op og trække en tekst i spansk på Onsdag, hvor jeg derefter skal lave et oplæg .. Er er nogle der vil hjælpe mig med at læse mit oplæg igennem og rette det? Jeg har meget brug for hjælp, da jeg ikke er særlig god til spansk.. Jeg vil bare rigtig gerne bestå .. Håber virkelig på h... -
Dansk eksamen (mundtligt) :)
ForumindlægHej allesammen! Jeg har trukket mit fordybelsesområde i dansk : "relationer", og så har jeg fået skrevet det meste af min synopse, men et af punkterne hedder " præsentation af prøveoplægget og begrundelse for valget af dette emne" jeg har begrundet hvorfor jeg har valgt em... -
FSA historie-eksamen
ForumindlægHejsa Jeg skal op i historie om en uge og er allerede mega nervøs. Er der nogen, der har prøvet det før og har nogen råd? Man trækker jo nogle tekster og så har man 40min til forberedelse. Hvad starter man med at fortælle om? Skal man bare starte med at give et resume af alle tekster? -
HISTORIE A-EKSAMEN
ForumindlægHej, Jeg fik trukket emnet: Kulturmøder mellem Islam og Kristendommen ca. 700 tallet til i dag.. Jeg ved at korstogene begynder ved 1000-tallet, men hvad begynder ved 700-tallet? på forhånd tak!! :D -
Folke- og kunsteventyr til eksamen
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal op til mundtlig dansk inden længe, og har trukket kunst- og folkeeventyr og ville lige høre herinde, om der var nogle der kendte nogle gode eventyr at bruge som prøveoplæg, helst med så mange eventyrtræk som muligt selfølgelig. Tak på forhånd. -
Vektoerne a, b og c er givet ved
ForumindlægVektoerne a, b og c er givet ved a=(7 over 1), b=(-3 over 9), c=(-6 over 8) Bestem koordinaterne til a+b, a+c og b+c. Bestem derefter a, b, c, b+c og a+c -
Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen?
ForumindlægHej allesammen, Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen? For er meget i tvivl. -
matematik ligning,kompleks
ForumindlægHej igen og igen :D Jeg skriver SRP, og kan ikke finde ud af ligningen, jeg ved slette ikke hvordan den skal regnes ud, det er komplekse tal jeg skriver om... pleaseeeeee help me out Z^2= -7+24 -
Skal have hjælp til opgaver!! matematik a niveau.
ForumindlægHej, håber meget jeg kan få hjælp til disse vedlagte opgaver, de fraværet er lidt for højt, og ikke skal være højere :P Vil gerne have hjælp til så mange af dem som muligt :)! -
Spørgsmål til AT-eksamen på mandag!
ForumindlægHej Sidder og skal op til AT-eksamen på mandag (!!) og har i den forbindelse nogle spørgsmål, som jeg håber der er nogen der kan svare på: 1. hvad gør man hvis man har fundet ud af, at ens problemformulering faktisk ikke er særlig god - nærmere sagt alt for bred. Skal man bare kommentere det ti... -
Skriftlig eksamen i vø A
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i vø A i denne uge, og føler mig virkelig lost omk. nærmest alt. Jeg er naturligvis klar over, at man ikke kan udrette mirakler på få dage, men er der nogen herinde der har nogel brugbare råd/erfaringer til os har svært ved vø? Jeg er ikke uforstående overfor faget, me... -
Skriftlig eksamen i Dansk A
ForumindlægOhøj derude! :-) Jeg er selvstuderende på HF i dansk A, med en snarligt forestående skriftlig eksamen. Jeg har dog ikke rigtig nogen fornemmelse for hvorledes en skriftlig dansk eksamen forløber sig idag. Sidst jeg var til en dansk eksamen skrev man mere eller mindre en lang "smøre", mi... -
Filmklip til AT eksamen
ForumindlægHej allesammen kan jeg godt vise to forskellige filmklip á ca. 15 sek til AT eksamen eller tror I lærerne vil synes at det bliver for overfladisk? -
Parabel, bestem b's fortegn.
ForumindlægJeg skal lave en opgave, og jeg har brug for at vide hvad fortegnet til b er i en parabel. Hvordan kan man se det, parablen ligger med sit toppunkt i 2. kvadrant, og venstre gren skærer y-aksen over (0,0).. Har læst den har noget at gøre med grenenes skæring med y-aksen. Men ikke mere end det. ... -
Simpel, logisk matematik
ForumindlægHejsa, jeg fik en opgave af min lillebror fra 5 klasse (!), som jeg bare ikke kan løsningen på, da det er logisk matematik, trods jeg altså har matematik på A-niveau i gymnasiet!. Er der nogle af jer, der kan hjælpe? Opgaven lyder således: En pige har fået fire kæder med hver tre led i, som h... -
Nyt materiale til AT-eksamen
ForumindlægHej alle. :) Jeg skal til eksamen d. 29/5. Så det er ved at være på tide at finde det nye materiale! MEN efter at have læst lidt herinde på forummet, er jeg kommet i tvivl. Jeg troede at det nye materiale skulle være i form af f.eks. en artikel, som satte ens emne lidt i perspektiv. Har jeg taget... -
Eksamen - kolonisering/afkolonisering
ForumindlægHej Jeg har i dag trukket emne til 24t historie eksamen, fik følgende tema: Kolonisering og afkolonisering, og disse tekster: Gjellerups Verdenshistorie, 1979: "Moderne opfattelser" F. Graetz: Tegning: "Den gamle dame boede i en sko" Sir Charles Dilke: "Et større England/... -
Nogen der vil se på min Dansk eksamen
ForumindlægNogen der er interesseret i, at læse min dansk studentereksamen fra i dag igennem og kommentere den?
