Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19701 til 19720 af 35989
-
Forklaring på model af ilt i vand
ForumindlægEr der nogen der kan forklare denne model!! Helst hurtigst som muligt, da jeg skal til NV eksamen på onsdag -
Tutor til Dataanalyse SØGES ASAP
ForumindlægHej jeg læser HD del 1 og søger en tutor asap til min kommende eksamen. Selvfølgelig betalt! -
antisemitismen
Forumindlæghej :) jeg har brug for jeres hjælp. er der nogen der kan hjælpe mig med jødehadet under 2 verdenkrig og propaganda håber i ville hjælpe med, da jeg skal til eksamen -
Socialrådgiver opgave modul 2
ForumindlægHey er studerende på modul 2 og skal iganang med eksame opgave modul 2 er der evt nogle der har en opgave til inspiration? -
Rettelse
ForumindlægHej.jeg skal op til fransk eksamen imorgen, så jeg ville lige høre om i kan finde nogle fejl i disse stikord. Det er skrevet i datid, der er altså brugt passé composé og imparfait.Ps eksamen er 2-årigt c-niveau.på forhånd tak;)J a vu L et elle l’a trouvé beau.E a essayé d’impressionner V. Il y r... -
Brugbare fysiknotater søges (folkeskoleniveau)
ForumindlægGodaften.Som overskriften lyder, søger jeg nogle brugbare 9.klasses fysiknotater. Grundet dette skyldes en ualmindelig dårlig folkeskolelærer; vi har intet lavet eller skrevet ned.Jeg har dog taget sagen i egen hånd og skrevet et par gode notater, men det er aldeles begrænset hvor meget støtte, d... -
Dårlige karakter på jura studiet
ForumindlægHej Alle, Jeg har lige færdiggjort mit første semester på jura-studiet.. Dog, så går det ikke så godt. Jeg har det problem, at jeg oftest er god til, at formulere mig mundtligt, men virkelig dårlig til at lyde forstående skriftligt. Mine eksaminer på første semester er kun lige bestået med et ... -
Det nye regler om hjælpemidler!
ForumindlægHej!Jeg vil lige spørger om de hjælpemidler som er tilladte at bruge under forberedelsen i oldtidskundskab om de også kan bruges ved selve ekseminationen. Altså om vi godt må tage vores notater og bøger hjemmefra med ind til selve ekseminatonen. og det samme vil jeg spørge hvad der angår matamat... -
Gennemsnit?
ForumindlægHej..Hvad ligger jeres gennemsnit på?(årskarakterene)..Vær nu ærlig ;) -
Studenter i år 2009
ForumindlægEr det sådan at studenter fra 2009 er de eneste der må gange deres snit op med 0,8? Hvad med dem der er blevet studenter tidligere? Må de også indtil der er gået to år altså til år 2011? Det må jo være ens for alle indtil reglen træder i kraft? -
Mat årsprøve hjælp
ForumindlægSkal til årsprøve i matematik 2.g, og der er nogle få ting jeg skal have repeteret på. Har skrevet det op på denne måde, da hvis man bare er god til et af emnerne kan man hjælpe. Det ville nok være bedst at tage en opgave af gangen dog.Bestem løsningsmængde: Er det et interval, hvor en andengrads... -
Medicinstudiet gennemsnit
ForumindlægHej alle hjælpsomme individer. Jeg vil meget gerne ind på medicinstudiet, om 2 år, når jeg modtager min hue :-) Jeg har indtil videre fået 10 i både samfundsfag og musik (årskarakterer) og 10 til mundtlig samfundsfag eksamen. Hvilket vil sige at mit gennemsnit er på 10,0. Mit mål er at bevare sam... -
Biologi FSA 2009
ForumindlægSå har jeg lige været oppe i biologi... Læste alt om kroppen, alt om dyrene, alt om levevilkår inden prøven osv. Og så handler alle spørgsmålene om noget helt andet, som jeg er ret sikker på at ingen har fået lært i deres timer? Jeg synes det er for dårligt at en folkeskole eksamen i høj grad er ... -
Uretfærdigt behandlet (-03) Mundtlig Matematik
ForumindlægHej. Jeg går på 2. år HHX og var oppe i mundtlig matematik i dag. jeg trak emnet - enhedscirklen og trigonometri. Jeg får sagt en del ting om emnet, forklaret enhedscirklen og forsøger at lave nogle udregninger på tavlen. Jeg synes selv, at emnet er svært og at der er steder jeg halter, så er k... -
Vedr. 5 A fag til 4 A fag
ForumindlægEfter KU har været nogle r*vhuller og lave karakterkrav på 6.0 eller derover for optagelse, er jeg kommet i en rigtig dum situation. Jeg dumpede matematik på A niveau, da jeg i 3.G blev meget syg, og derfor ikke deltog i særlig meget af undervisningen. Jeg gav op. Jeg fik kyssesyge, og tabte mi... -
Hjælp med klage!
ForumindlægHej alle, Det her er nu anden gang jeg får afvist min klage, da rektor synes at den er grundløs. Han siger at jeg ikke argumenterer ud fra din eksamenopgave men ud fra tidligere præstationer, og det er ikke et fyldestgørende klagegrundlag. Hvad gør jeg galt? Kan I hjælpe mig? Her er klagen: På b... -
Forskellen på dansk kronik og engelsk paper
ForumindlægHej alle! Sagen er den, at jeg i morgen skal til Engelsk B skriftlig eksamen. I går var jeg til dansk eksamen, hvor jeg skrev en kronik. Her synes det mig at forekomme, at dansk kronik og engelsk paper ligner hinanden utroligt. Så jeg ønsker blot høre, hvilke forskelle, der evt. er imellem disse ... -
Dansk - klage over skriftlig karakter
ForumindlægHej alle sammen Jeg har modtaget karakteren for min skriftlige dansk eksamen, og jeg er så skuffet. Jeg har aldrig i løbet af mine tre gymnasie år fået andet end 10-12 i afleveringer, og derfor kan jeg slet ikke forstå at jeg har fået 4!! Jeg ønsker derfor at klage! Jeg har læst min opgave igenn... -
AT - Darwin og evolutionsteori
ForumindlægHej Jeg sidder nu her og forbereder mig til den mundtlige AT eksamen, som jeg skal op til på onsdag. Emnet er Darwin og fagkombinationen er Biologi (B)og Religion(C). Nogle, der har nogle ideer til metoder udover den naturvidenskabelige metode -induktiv. Og er der ikke en mere specifik metode udo... -
Er I enige med mig?
Forumindlæg1. Bilerne skal ud af byen. Imod. 2. Den fri abort skal afskaffes. For. 3. Alle over 15 år skal have stemmeret. Imod. 4. Der bør indføres dødsstraf i Danmark. For. 5. Homoseksuelle skal have lov til at adoptere. Imod. 6. Den kriminelle lavalder bør sættes ned til 12 år. For. 7. Skoleelever skal h...
