Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19701 til 19720 af 321608
-
Tysk - hjælp
ForumindlægHej, jeg har lige oversat nogle danske sætninger ti tysk,, håber i vil hjælpe med at rette dem. Her er brevet - Hier ist der Brief. Det er kommet idag. - Das ist heute gekommt Her er det brev, der er kommet idag. - Hier ist die Brief, das ist heute gekommt. Her er brevet. Jeg har skrevet det ida... -
Det naturlige hieraki
ForumindlægFørste skoledag. For mit vedkommende var det starten på mit sidste gymnasieår, for 1.g’erne var det starten på det første. Som den ældste, som den øverst placerede i skolehierarkiet, som den evigt privilegerede og som den der bare må, var det en fornøjelse at byde de nye ’puttere’ velkommen til s... -
Hjælp
ForumindlægHej.. Jeg skal lave en danskopgave af Nordkraft (filmen), og jeg har svært ved at komme i gang;/ Jeg skal diskutere om filmen handler om. Der er 4 punkter, som jeg skal svare på. - Stofmisbrugets ødelæggende virkning på alle menneskelige forhold - Kærlighedens magt og afmagt - Forældregenrationen... -
Et par opgaver om primtal
ForumindlægNedenfor er et par opgaver omhandlende primtal, som gerne skulle være til at angribe for gymnasieelever med et passende niveau i matematik. Men først den relevante definition og et par bemærkninger, som frit må benyttes.DefinitionEt heltal p > 1 kaldes et primtal, hvis div(p) = {1,p}, dvs. hvi... -
Kritik af samfundsfaglige metoder?
ForumindlægHvilken kritik er der af den samfundsfaglige metode? - af kvalitativ metode - kvantitativ metode - teorier Jeg skal op i AT-eksamen snart, håber på lidt hjælp!!!! På forhånd tak!! -
x^a - x^b = c
Forumindlægx^a - x^b = chvordan løses denne ligning hvis x er den ubekendtealtså evt.x^3 - x^2 = 900 -
Normalfordeling
ForumindlægJeg har et problem med en normalfordelingsopgave, som lyder:Bestem sandsynligheden for, at netop 7 af 10 tilfældigt valgte æbler har en vægt på højst 110 g. E(X)=100 g og spredningen er 12 g. Sandsynligheden for at et tilfældigt valgt æble har en vægt på højst 110 g er 80%. Men hvad skal man gøre... -
gennemsnit for at komme på uni
ForumindlægGodaften alle sammen. Jeg har planer om at læse dansk og historie (måske) på uni efter end gymnasie, for derved at bliver underviser på et gymnasium.. Er der nogle der ved om der er nogle snit man skal have for at komme ind og læse, eller skal man bare have en bestået stx? (og ja har søgt :) ... -
brøkdel 2
Forumindlæg3/4 del divideret med 1/5 del ... behøver ikke udregning men helst ? ... -
nulreglen
Forumindlæg3x(x-5)2 - 2(x-5)3 = 0 <=> (x-5)2·(3x-2(x-5)) = 0 <=> (x-5)2·(3x-2x+10) = 0 <=> (x-5)2·(x+10) = 0 <=> 0=(x-5)2 V 0=(x+10) Er det korrekt? -
Opgave
ForumindlægJeg skal angive om stofferne er identiske, enantiomere, diastereomere eller konstitutionelle isomere. Jeg er kommet frem til, at: a. Diastereomere b. Enantiomere og c og d er jeg i tvivl om... men mit umiddelbare gæt, er at c er enantiomere og d er konstitutionelle isomere -
Varmefylden for olie
ForumindlægHvordan finder jeg varmefylden for olie? Vi har lavet et sorsøg hvor vi havde en mængde olie i et krus, hvor vi puttede et opvarmet lod i, for så at se hvor stor en temperaturstigning olien gennemgik. Den vedhæftede ligning brugte vi til tidligere at udregne varmefylden for et lod vi puttede ... -
Gensplejsning og etik
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at skrive en opgave, hvor jeg bl. a. skal komme ind på de etiske overvejelser vedrørende gensplejsning. Indtil videre har jeg været inde på nytteetik og den nye teknologi etik (herunder afstandsetik og et uerstattelige). Jeg tænkte derfor på om der er andre filosofiske teor... -
2 spørgsmål!
ForumindlægHej Jeg har 2 spørgsmål jeg håber nogen her kan svarer på :) Findes der slaveri i dagens samfund? Jeg har glemt at skrive mit spørgsmål til vidergående undersøgels ei min synopsis ind. Er det iorden hvis jeg efter jeg har læst min konklusion op siger "Så har jeg et undersøgt bla bla bla i... -
RSA kryptering hjælp
Forumindlæginde i bogen viser de hvordan man dekryptere en tekst. jeg har forstået at du finder frem til nogle tal altså: n,d,e,q osv. men udregning forstår jeg ikke ekspempel: m^25 (mod 3293) hvor m er 1118 når jeg regner det ud får jeg et kæmpe stort tal hvilket er jo forkert. hvordan løses det? -
Moderne-folkevise
ForumindlægHej! Skal skrive en folkevise, som er skrevet på en moderne måde. Den skal handle generalt om nutidens problemer eller hændelser. Har brug for noget hjælp, hvordan bygger man en folkevise op, har brug for nogle ideer. Kunne godt tænke mig at få noget hjælp, måske er der en der har lavet en fo... -
Finnbjoern Consult ApS
ForumindlægHej:) Jeg skal begynde at arbejde for Finnbjoern Consult ApS. Jeg synes. det var forholdsvis ret nemt at få arbejdet, som jeg synes er lidt underligt. Er der nogen der har arbejdet for denne firma før og kan fortælle mig hvorfor det er så nemt at få arbejde her og hvordan det er at arbejde for d... -
Vinkler..
ForumindlægJeg har en tre kant hvor jeg kender alle siderne. Mit problem er bare at jeg ikke lige kan se hvad jeg skal gøre. Jeg har prøvet at sætte højder ind i trekanten så det danner en retvinklet trekant, så jeg kunne bruge sinusrelationerne, men det kan jeg åbenbart ikke, da jeg skal bruge 3 bekendte. ... -
fsa matematik afgangsprøve
ForumindlægHej er der ikke nogen søde mennesker her inde som kan hjælpe mig? Har en matematik aflevering med punkterne 1) papirfremtilling 2) En skoles papirforbrug 3)papirforbrug 4) A4 og de andre Håber der er nogen her inde som kan hjælpe mig!! :) -
HASTER! Hvad er en teori?
ForumindlægHej, alle i dejlige mennesker. Jeg skal skrive en hel del rapporter, men jeg er noget usikker på hvad en teori er! Er der en der forklare den så en dummernik kan forstå det? (hvis det kan hjælpe så skal den første rapport handle om fortynding af syre/base) Hilsen Niels
