Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19721 til 19740 af 60879
-
optagelsesprøve - STX
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal til optagelsesprøve, jeg er meget nervøs. Hvad skal jeg gøre.. Jeg har fået at vide at man skal op i dansk, matematik, engelsk... HVAD SKAL JEG GØRE??? Håber I kan hjælpe mig... -
HÆLP_HJÆLP! Terminsprøve
ForumindlægHej jeg var til terminsprøver og fik 7 i min delprøve 1, tilbage meldingen var at min delprøve 2 var så dårlig at den trak min samlede opgave ned til 02... Dette syntes jeg virker lidt vildt da jeg så har fået under 02 for min stil. Nogle der har kompetencer inden for karaktergivningsområdet, og ... -
Kan jeg komme ind?
ForumindlægJeg stiller spørgsmålet her, fordi jeg selv er i tvivl. Jeg vil gerne ansøge om at komme ind på samfundsfag/administration-linjen på uni. Problemet er at jeg har et dumt, dumt 5-tal fra min skriftlige eksamen i naturfag. Jeg har årskarakterer på 6 og 7 i henholdsvis skriftlig og mundtlig. Hjælper... -
Farmaceutuddannelsen
ForumindlægHej! Jeg vil gerne søge ind på farmaceutuddannelsen,men jeg er nødt til at supplere nogle fag først. Jeg har snakket med GSK studievejlederen. Hun har så kigget på min eksamensbevis, og vi kom frem til at jeg skulle supplere matematik, fysik og kemi, da jeg ikke havde de rette karakterer i de fa... -
hvordan kan jeg blive bedre
ForumindlægNogen der har en ide og hvordan jeg kan blive en del bedre til engelsk? Jeg står i den situation at jeg ikke helt præcist ved hvor mit niveau ligger, men jeg ligger ikke helt på b niveau. Jeg er meget forvirret over hvordan jeg skal starte med at forbedre mig. Jeg skal til eksamen om 5mdrs ti... -
skriflig dansk 2004!
ForumindlægJeg vil gerne høre hvad i har fået? Det er formentlig de samme censorer som retter vores stile? Jeg plejer at få 9 eller 10 normal, men min eksamenstil gik et 6, godt var den ikke så god som normalen, men jeg mener absolut den er mere værd end 6 :S! Er i tilfredse med jeres karakter? Nedenstående... -
Læse medicin, Ikke højt nok snit! Hjælp søges
ForumindlægHej alle sammen .. Jeg er en 3.g'er som meget gerne vil læse medicin, men mit snit er ikke godt nok! (Jeg læser på den naturfaglige linje, så jeg har alle de fag, der kræves, altså: Mat A, Fys A, Kem B, Eng B, Dansk A) Jeg har et gennemsnit på præcis 7,00 efter 2.g, og så har jeg lige... -
fejlstøvsuger
ForumindlægVil blive rigtig glad, hvis der evt. var en der kunne rette det vedhøftede med rødt skrift :) -
Karaktergennemsnit?
ForumindlægHej alle. Nu har jeg snakket med ret mange efterhånden, og der er meget stor uenighed om, hvorvidt de fag, man ikke kommer op i, bliver direkte overført som en eksamenskarakter. Så mit spørgsmål er vel bare: gør de det? For inde på Lectio, kan jeg se, at der står Kemi C, vægt : 1 .. Og jeg ska... -
Lisa sprogrejse
ForumindlægHej derude :) Jeg har virkelig brug for hjælp her. Overvejer at tage på en 3 ugers kursusophold i England med Lisa sprogskole. Det er udelukkende så jeg kan få forbedret min engelsk en smule. På psykologi uddannelsen på universitetet ser jeg, at der findes en masse bøger som står skrevet på ... -
eng. eksamenssæt sommer 08??
ForumindlægHej alle sammen jeg vil høre om der er nogen herinde, som ligger inde med engelsk eksamenssættet fra 08 ? -
"Elevtid"
ForumindlægInde på Lectio kan man se en oversigt over de opgaver, man har lavet i de forskellige fag. Derudover er der er kategori, der hedder Elevtid. Herunder står der som regel 1, men også 0,5 og 1,5 for mit vedkommende.\nHvad betyder det? -
gennemsnit...:0(
ForumindlæghejNu er jeg en af dem som er ret uheldig til eksamen.. har eksamens angst.. bange for eksamen, at lige så snart jeg kommer derind glemmer jeg alt..Ville lige høre om det er årskarakteren eller eksamenskarakteren der i vigtigst i år (2.g)Har hørt at man skal tag klassen om, hvis man har et gennem... -
gode råd, gå om eller??
Forumindlæghejsa! jeg var som sagt til studentereksamen i matematik i fredags. pelejer at få gode karaktere, men stødte ind i en række tekniske problemer og derefter gik det abre af helvede til. Jeg har udregnet lidt på opgaverne der hjemme, og jeg ligger vist ca. på et 6 tal. Dette er ikke godt da jeg skal... -
kvote 2 -snit
ForumindlægHej. Jeg overvejer at søge ind på medicin på AU via kvote 2. Så vidt jeg ved så kigger de på ens snit i følgende fag (jeg blev færdig på stx i 2009) : Dansk AEngelsk BMatematik AFysik BKemi B eller Bioteknologi AMit spørgsmål er så om hvis jeg f.eks. tager matematik (jeg fik 10 i gymnasiet både ... -
HJÆLP! indtegn kræfter ??
ForumindlægGodaften . :) Jeg skal til eksamen imorgen i skriftlig fysik på stx A-niveau - og har kigget i de seneste års eksamenssæt og der er næsten altid en opgave med kræfter .. men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal indtegne dem og hvilke kræfter der skal indtegnes .. hmm :/ nogen de... -
Løs ligningen
Forumindlæg1/2 (x-4) + 1/4 (20-x) = 0 Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre her? er der nogle der kan hjælpe... Har altid haft svært ved at se hvad jeg skal gøre når jeg skal løse ligninger, er der noget bestemt jeg kan læse op på eller gøre for jeg kan lære det til min skriftlige eksamen om 1 måned? på forhån... -
Hjælp! Bliver jeg student?
ForumindlægHej. Jeg vil godt lige høre om noget... Jeg er blevet student i dag, og har været til den sidste eksamen i dag og fik 00 i huen, det skal lige siges jeg går på HF. Mit snit er på 3,6 efter jeg har fået mit 00. Men får man stadig sin hue "på" og får sit bevis, når man har dumpet den si... -
Hjælp!!!!!!!
ForumindlægHej. Jeg vil godt lige høre om noget... Jeg er blevet student i dag, og har været til den sidste eksamen i dag og fik 00 i huen, det skal lige siges jeg går på HF. Mit snit er på 3,6 efter jeg har fået mit 00. Men får man stadig sin hue "på" og får sit bevis, når man har dumpet den si... -
Tips til læseprøve
ForumindlægSom I nu kan se, vil jegmeget gerne have nogle tips til læseprøven, siden jeg snart skal til den skriftlige eksamen, hvor læsning er en del af den. Jeg får somrelt 7 i læseprøven, og har 2 gange fået 4 i det. Jeg vil gerne gå en karakter op, så jeg får 10 i det, men hvordan får jeg det? ...
