Søgning på: Andet. Resultater: 19741 til 19760 af 91205
-
Y og x aksen.
ForumindlægHej har brug for hjælp, til y og x aksen. Y= -3x + 5 X | | | | Y| | | | Nu står der slet ikke noget, hvordan gøre jeg dette ? -
Fysik
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med disse tre spørgsmål ? Jordens koordinatsystem • Forklar hvordan Jordens koordinatsystem med bredde- og længdegrader er konstrueret. Forklar herunder hvorfor Ækvator ligger lige præcis hvor den ligger. • Hvis man går ud fra at klokken er 12.00 når Solen... -
Slaget om Frankrig
ForumindlægHej! Er der nogle der kan fortælle mig hvordan og hvem der vandt slaget om Frankrig? Bare lidt kort. Synes ikke jeg kan finde noget brugbart på nettet, som siger det kort og simpelt. Tak på forhånd! -
Syg til gruppeeksamen
ForumindlægHej. Jeg er så uheldig, at jeg er blevet syg og jeg skal til eksamen i matematik B i morgen! Min bekymring er primært gruppeeksamen, da vi er en tomandsgruppe. Jeg har selvfølgelig ikke lyst til at ødelægge noget for nogen. Jeg har skrevet til min underviser og venter på svar. Er der en i mellem... -
To ligninger med to ubekendte
ForumindlægHejsa! Er der nogen, som vil være venlige at hjælpe mig med disse 2x to ligninger med to ubekendte: q/(2*r) = -1 q/(3r+5) = 6 Jeg ved at facit til denne skal give: r = -(3/2) q = 3 Og denne: h/(4-2k) = 3 h/k = -12 Og jed ved, at facit til den skal give: k = -2, h =24 :... -
hvad betyder MODFASE? :)
Forumindlæger der nogle derude der ved, hvad det vil sige når en graf er i modfase? og hvornår kan man bestemme om grafen er i "ligevægt" eller om amplituden er i ligevægt så summen er konstant..? -
Ligninger
ForumindlægHej med jer. Jeg sidder og er lidt i tvivl om, hvordan denne her ligning skal løses: (3s+2)/7-3s=2 3s+2=2 x 7 x 3s 3s+2/-2 =7 x 3s 3s=7 x 3s 3s/3s = 7 Er svaret så 7? Lol Hurtige svar tak :) -
krimi novelle
Forumindlægheej :) nogen der ved hvordan man skriver en krimi novelle.?? :) -
Resistivitet og temperaturkoefficienter
ForumindlægAkuuut hjælp! -
Udregning privat nøgle RSA
ForumindlægHej Jeg har primtallene p og q henholdsvis 71 og 53, hvilket giver n=3763 phi(n)=3640 har endvidere valgt, at min nøgle kommer til at hedde: K=3763,23 da 23 ikke er divisor i 3763 og samtidig er et primtal, så der ikke findes divisorer for 23. jeg skal nu beregne den private nøgle: bruger... -
Gode råd til terminsprøve?
ForumindlægHey.. jeg skal til terminsprøve om en uge i folkeskolen i matematik (færdighedsregning, problemregning) er der noget jeg skal lægge meget mærke til i de prøver? Nogle gode råd til, hvad jeg skal huske i problemregning/færdighedsregning Håber I vil hjælpe.. -
Kan ikke forstå de 5 begreber
ForumindlægEn forklaring eller et link til en forklaring vil blive taget godt i mod og vil blive sat pris på Social reproduktion Kulturel gode Institutionel magt Formel tryghed Uformel tryghed Tak på forhånd og god jul -
mundtlig eksamen
Forumindlægspørgsmål angående mundtlig engelsk og tysk eksamen: når man har været inde og fremlægge sit oplæg, og skal trække et spørgsmål, er det spørgsmål så relateret til oplægget man har lavet, eller hvordan?????? jeg er vildt nervøs, der er knapt 4 måneder til vi skal op, altså hvis vi nu trækker enge... -
Rstudio terningskast
ForumindlægHej Jeg sidder fast i følgende opgave: Henrik har ud fra ovenstående linjer lavet funktionen hvad_er_vist, der afgør hvilke for- skellige øjne der er i et terningekast med 6 terninger. 1: hvad_er_vist <- function(){ 2: slag <- terning(6) 3: cat("Slaget er:", slag,"\n")... -
systematiske navne
Forumindlæghvad er de systematiske navne til dem her CH2CHCH3 NH3 O2 på forhånd tak -
Polaritet - pletter?
ForumindlægHalljøsa :D Polær blander med polær (Homogen blanding) Upolær blander med upolær (Homogen blanding) Polær og upolær blander ikke (Hetrogen blanding) Vand = Polær Olie = Må vel så være Upolær.. Så langt er jeg med.. MEN hvordan pokker kan jeg bruge dette til vide hvilke pletter (på tøj)... -
forskelle mellem Vygotsky og kritisk psykologi
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig om forskellene i de væsentligste ting i disse to teorier? Jeg går i første semester. På forhånd tak. -
Studenter hue opgave
ForumindlægMarkedet for studenter- og afgangshuer er i de seneste 10 år vokset i takt med at flere og flere ungdomsuddannelser vælger at afslutte deres eksamen med at få en hue på hovedet. Desuden har udbyderne fundet ud af, at der er et stort marked for komplementære produkter til selve huen. Der er derfor... -
Projektopgave- Fedme
ForumindlægHej vi er to piger som har besvær med at finde faglige informationer omkring vores emne, og ville vide om der var nogle der kente til nogle gode bøger eller hjemmesider som vi kunne hente infomation fra. Tak på forhånd:) -
hjælp med punktum og komma osv.
Forumindlæghjæp med at lave komma af min tektst da jeg er på mobil og ikke kan gemme jeg har lektien for til imorgen hjælp med punktum komma osv. :-)
