Matematik

Syg til gruppeeksamen

07. juni 2022 af harasgaard - Niveau: B-niveau

Hej. Jeg er så uheldig, at jeg er blevet syg og jeg skal til eksamen i matematik B i morgen!

Min bekymring er primært gruppeeksamen, da vi er en tomandsgruppe. Jeg har selvfølgelig ikke lyst til at ødelægge noget for nogen. Jeg har skrevet til min underviser og venter på svar. Er der en i mellem tiden, der har et bud på, hvad der sker ift. gruppeeksamen, hvis nu jeg stadig er syg i morgen? 

Tak :)

Brugbart svar (0)

Svar #1
07. juni 2022 af Anders521

#0 Kontakt hellere kontoret, og vedkommende du er i gruppe med.

Svar #2
07. juni 2022 af harasgaard

#0 Kontakt hellere kontoret, og vedkommende du er i gruppe med.

Kontoret skal ikke kontaktes før på eksamensdagen, altså i morgen. Har kontaktet vedkommende. Nu var det mere bare i mellemtiden til at jeg får svar. Men tak da..

Brugbart svar (0)

Svar #3
07. juni 2022 af Anders521

#2 ...Hvem siger du ikke må kontakte kontoret i tilfælde af sygdom (eller andet )? Hvad hedder din skole, hvis jeg må spørge?

Svar #4
07. juni 2022 af harasgaard

#2 ...Hvem siger du ikke må kontakte kontoret i tilfælde af sygdom (eller andet )? Hvad hedder din skole, hvis jeg må spørge?

Har ikke skrevet at man ikke må... Hvis man skal meldes syg til eksamen gør man det da på dagen. Det står også på min skoles hjemmeside. Hvad min skole hedder, er underordnet. :) 

Tak for rådet, men det var nu ikke lige det jeg søgte efter. 

Skriv et svar til: Syg til gruppeeksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.