Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19761 til 19780 af 104934
-
Hvad er billgst?
ForumindlægEn bestemt støvsuger kan i DK købes for kr. 1.195,00 En støvsuger af samme mærke koster i Vesttyskland EUR 55,00 kursen på EUR er 743,00 Vis ved beregning i hvilket land støvsugeren er billigst? -
Hjælp med nem stil på 100 ord
ForumindlægHej. Jeg har en stil for til om ikke så lang tid. Faktisk imorgen. Den er dog kun på 100-150 ord, så jeg vil spørge om der er nogen der bare lige hurtigt kan tjekke den igennem? Den er vedhæftet -
oversættelse fra dansk til engelsk
ForumindlægKære dagbogSå er det i dag jeg skal mødes med Brian Johnson. Mit hjerte hammer allerede helt vildt.Det bliver bare så spændene . jeg glæder mig til at skulle møde ham,. Se hvordan han ser ud osv. Tænk hvis det virkelig bliver os to.. det ville være underligt at kunne finde sin kærlighed igennem s... -
Morfin og Kokain
ForumindlægJeg har fået en kemiopgave for hvor jeg skal nævne molekylformlen for dem beggeNogen der tilfældigvis lige skulle kunne dem i hovedet....? -
Strukturformel
ForumindlægJeg skal tegne strukturformlen for: (E)-3-Methyl-3-hepten det der forvirrer mig er E, jeg kan godt tegne stoffet (uden E), men hvordan ser det ud når jeg skal tage hensyn til at det er et entgegen? -
Joseph Goebbles
ForumindlægHej...Jeg tænkte på om der var nogen som ved om de film som Goebbles lavede for Hitler egentlig virkede... (dem hvor han fik jøder til at fremstå som rotter)Var det med til at piske en folkestemning op eller? -
hjælp!!!
ForumindlægHej allesamen jeg har brug for hjælp, håber I kan hjælpe mig... -
Vurdering
ForumindlægHej.Sidder lige og skriver på min sso. Men er kommet meget i tvivl om, hvordan man skal gribe et spørgsmål an hvor der indgår at man skal vurdere noget. Har prøvet at kigge på nogle af de andre opgaver,men kan ikke rigtigt helt finde ud af, hvor de vurderer. Min lærer fortalte, at man nærmest sku... -
Det her lyder vist lidt forkert!
ForumindlægEr der ikk nogen der er søde og læse dette igennem og evt komme med rettelser..Die meisten machen eine Verabredung mit Sportsidolen z.B. ein Fußballspieler, der Autogrammen schreiben kann. Vielleicht ist es auch eine gute Idee, wenn Sie die Kunden zusammen mit den Sportsidolen fotografieren. Dann... -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
én sætning, relativ pronomen : )
ForumindlægDas sind Dinge, über _ man gar nicht Bescheid weiss. Har forstået at über styrer akkusativ, da vi skal se på ikke-rummelig betydning og auf og über styrer akkusativ (så vidt jeg forstod). Jeg fik før at vide at det relative pronomen der skal stå er "der", men det kan da ikke passe? Da... -
rettelser af et par linier (lav niveau)
ForumindlægJeg skal oversætter fra Dansk til TyskHer er brevet. Det er kommet i dag. Her er det brev, der er kommet i dag. Her er brevet. Jeg har skrevet det i dag. Her er det brev, jeg har skrevet i dag. De kom med et forslag, jeg slet ikke kan acceptere. Den service, vi får her, er virkelig førsteklasse.å... -
bisætninger
Forumindlæger der nogen der kan forklare mig de præcise regler omkring hvornår en sætning er en bisætning? -
RETTElse af kort tekst!
ForumindlægHeej, er dette lille stykke tekst rigtigt oversat!? Et par år senere finder Dreyman ud af at han har været overvåget af Gerd Wielser. Han finder også ud af at det er ham der fjernede skrivemaskinen fra hans hus, efter han fik det af vide under et forhør af Christa- Maria Sieland. Ein paar Jahr... -
ismer
ForumindlægHey, jeg mangler en del information omkring:KonservatismeSocialismeKommunismeLiberalismeNogle som ligger inde med en LÆSBAR og FORSTÅELIG tekst??p.f.t -
Terminsprøver..
ForumindlægHej.. Jeg skal snart op i engelsk B og dansk A terminsprøve... Jeg har slet ikke styr på hvad man gør I hvilke opgaver selvom jeg har skrevet en masse stile som har givet 00 og 02 -3 :S Kan I hjælpe mig?? Hvad gøre I henholdsvis ved engelsk stil og dansk stil.. Hvordan starter I ? Hvad går det he... -
privat lektiehjælp/undervisning
Forumindlæghej alle! jeg er på nuværende tidspunkt igang med at supplere min eksamen med matematik A. Da det er et halvårs hold, går det super stærkt og jeg er desværre meget bagud. Jeg bestræber mig på at blive færdig til sommer og har desperat brug for hjælp! jeg bor i København og søger en der kan underv... -
Spørgsmål om kildekritik...
ForumindlægHvordan afgøre man, om en tekst er et dokument (hvor der ikke er en tendens) eller en beretning (hvor der er tendens).Fx. "Opråb" fra 2. verdenskrig.. hvordan afgøre med det? -
Nødløsning!
ForumindlægJeg skal, som så mange andre, op til latin eksamen i 1.G her på torsdag, og jeg er i den mindre heldige situation at jeg har mistet den smule notater jeg havde til teksterne. Jeg er i gang med at lave nye notater, men det tager jo et stykke tid, og jeg kan umuligt nå at lave notater til hele pens... -
Engelsk A skriftlig
ForumindlægHeya! Jeg må indrømme at jeg virkelig halter iht grammatikken. Er der nogen der kender nogen gode hjemmesider hvor jeg kan øve mig på grammatikken op til engelsk A skriftlig eksmamen. Mit problem er specielt at jeg kan bruge grammatisk/faglig terminologi.. Mvh. Mikkel.
