Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 1961 til 1980 af 3925
-
Analyse af "Fuglene, blomsterne, træerne"
ForumindlægTilfældigvis nogen der ligger inde med en god analyse af denne novelle af Janne Teller fra novellesamlingen "Alt"? Skal bruge den til her tirsdag. Jeg vil bare lige tjekke at min analyse ikke er komplet volapyk! -
Stamfunktion til funktion med tangentligning HASTER MEGET
ForumindlægHej alle. Er der nogen der jan hjælpe mig med denne opgave: Bestem den stamfunktion til funktionen g(x)=2/x, hvis graf har linjen med ligningen y=0,5x+3,5 som tangent -
indledning
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en litterær artikel om "Sex-Jan Sonnergaard". Jeg skal skrive en indledning, men jeg ved ikke helt hvordan man starter på en god inledning og hvordan man gøre det tydeligt. Hvad kan man sige om det? -
Bøg til salg: Bioanalytikerudd. mv.
ForumindlægHej Jeg har den medecinske fagudtryk af Jan rytter Nørrgaartd . Den nye udgave år 2009 til salg for 150 kroner...I flot og ny stand, aldrig brugt. -
Eksamensopgave om hinduisme eller islam
ForumindlægHej. Er der nogen der har læst på lærerseminariet, som har skrevet en opgave om hinduisme eller islam til eksamen på 3. årgang? Haster rimelig meget. Jeg betaler selvfølgelig hvad end vedkommende kræver. Venlig hilsen Jan. -
Ondskab
Forumindlæg...Er der nogen af jer der har skrevet noget om "Ondskaben" af Jan Guillou? Det ville være dejligt at se en andens opgave for at samle lidt inspiration! Håber på at få lidt hjælp! -
Odysseen
ForumindlægJeg har forsøgt at gennemgå Odysseen op til eksamen, men er løbet ind i et problem.Hvad skal man perspektivere Odysseen til?Jeg har skrevet en note i mit hæfte om perspektivering til Ødipus, men jeg kan ikke huske hvorfor. Kan I hjælpe med perspektiveringer?Aidan -
Reaktionskinetik
ForumindlægHej. Jeg skriver i fagene matematik og kemi om rekationskinetik. Jeg vil høre, om der er nogen, som mener, man bør have en perspektivering med, eller om det er en god ide. Og hvis der er nogen, som har ideer til perspektivering, må I gerne komme med dem, for aner ikke, hvad jeg skal perspektive... -
En kærlighedsshistorie - Naja Marie Aidt
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive DHO omkring novellen En kærlighedsshistorie af Naja Marie Aidt. Jeg skal lave en perspektivering, og har tænkt på Som englene flyver, nogle der har andre forslag? Eller muligvis e opgave hvor der er lavet en perspektivering af En kærlighedshistoire :-) -
Romanen En-To-Tre-NU!
ForumindlægSpørgsmål om romanen En-To-Tre-NU! som jeg gerne vil have hjælp til. "Hvordan vil du beskrive de forskellige sociale miljøer i romanen?" "Perspektivering og intertekstualitet: Hvad har du læst/set som behandler samme motiver og/eller temaer?" Jeg har lavet perspektiveri... -
mek, pot og kin energi, pendul
ForumindlægHej.. Jeg sidder her med en opg. jeg ikke lan løse, og det eneste jeg ved er at man skal bruge noget med mek, pot og kin energi. Opgaven lyder: Tarzan står i et træ og vil over til Jane, som sidder i et andet træ. Han griber derfor fat i en lian og svinger sig af sted. Lianen danner til at beg... -
Rentedefinition "per pågyndt måned"
ForumindlægStillet overfor følgende opgave. Fakturabeløb: 97500,- kr Fakturadato: 1. jan 2010 Forfaldsdato: 7. jan. 2010 Fakturabetingelser: Forfaldne beløb tillægges et gebyr på 1,5 % pr. påbegyndt måned. Skal udstede rykkerskrivelse d. 21. jan 2010. Hvorledes udregnes renten ... -
Helle Helle
ForumindlægHar du skrevet noget om "Hedebølge" af Helle Helle? -alt kan bruges... Mvh Frida -
Kort tekst- vil du lave korrektur?
ForumindlægHej, er der nogen der har lyst til at være behjælpelige og rette de groveste fejl i dette? : Der Defender hat ein solchen Rolle und Barriere um sich Selbst zu schützen. Er zeigt die Umwelt keine tiefen Gefühle, aber spielt immer stark und frech. Vielleicht weil er keine richtige Liebe als Kind be... -
Hvordan?
ForumindlægHej alle Jeg skal snart til dansk skr. eksame. Jeg vælger altid at anlysere en lit. artikel, men får ikke ret høj karakter, da min lærer synes at strukturen i stilen er ikke god. Hvordan kan man skrive en god lit artikel med en god strukturformel?? Det jeg plejer at gøre er, at jeg går disse ... -
McDonald's mad...
ForumindlægHej.. Er der nogen der kan fortælle mig hvad man putte i burgerne på McDonald's.. Altså i række følge, f.eks. Wrap: pandekagen - BBQ Sauce - salat - revet ost - salsa. Er der nogen der kan fortælle mig det?? Det Haster, plz... Vil bliver enorm glad..! -
Tysk hjælp TAK!
ForumindlægHey, har et problem med en lille sætning som jeg ikke kan få styr på. ...und er beschriebt, alt det han vil gøre for at få hende.. Det der er markeret med fed har jeg problemer med. Har prøvet at slå det op, men kan ikke finde ud af det! TAK PÅ FORHÅND -
Søger bøger bioanalytiker 1. semester
ForumindlægHej, jeg skal starte på bioanalytiker uddannelsen i Århus og søger derfor bøger :) Skriv venligst hvis i har nogle liggende som i vil af med :) Mvh -
Lille engelsk tekst
ForumindlægHey alle sammen. Vil I lige hjælpe med at rette en lille tekst. På dansk lyder den således: Kære Connie Jeg skriver til dig, fordi jeg har problemer med mine forældre. De taler kun om alle de ting, jeg ikke må gøre. >>Fornuftige piger læser ikke Anders And<< og >>Sid ikke her i ... -
AT, religion
Forumindlæghej, jeg står og skal til AT-eksamen med fagene religion og historie(som samfundsfag) mit problem er lidt, at jeg ikke helt har styr på, hvikle metoder man bruger eller kan bruge i religion. er der nogle, der kan hjælpe mig?
