Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19781 til 19800 af 168518
-
lidt grammatik
ForumindlægThe grizzly bear: they grizzly bears name is also the American grizzly bear. In USA there live over 1000 grizzly bears, and the grizzly bear is larger than the other bears. The bear become up to 3 meter high. The grizzly bear can run 55 kilometres in the time. The bear sleep in the winter and som... -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej Jeg går i 3.g i matematik-fysik på A-niveau. Skal til at skrive om de to fag. Jeg har tænkt over flere dag på nogle emner som både fysik og matematik indgår, men der var ikke noget som passede mit niveau Har brug for jeres råd Tak på forhånd -
Reducer ligning
ForumindlægReducer: (a+b)2-2ab-a2 -
Matemetik programmer
ForumindlægNogen der kender gode programmer til matematik, som jeg kan downloade? -
s:
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at opstille en ligning! Der står; Svend vejer 11 kg mere end Søren. Men hvis Svend taber sig 5 kg og Søren tager 8% på i vægt vil de veje lige meget. Hvad vejer de hver især. Find svaret ved at opstille en ligning og herefter løse den -HVORDAN SKAL MAN DOG GØRE DET MED... -
ang. emner
ForumindlægHej alle Jeg skal snart til at skrive min srp opgave, men jeg mangler ideer til emner. Jeg vil gerne skrive i fagene Spansk A og Samfundsfag B, men mangler ideer til gode emner indenfor disse fag. Hvis der er nogen der har gode emner må i meget gerne skrive Tak på forhånd -
Hvordan forklarer man følgende begreber
ForumindlægHejsa Jeg sidder lige nu med en emneopgave i matematik, hvor jeg skal forklare hvad følgende er. Og kan ikke finde en forklaring i mine matematik bøger der giver mening. Så er der nogen der kan hjælpe Med hvordan man forklarer nedenstående Hvad er en stokastisk variabel (Både kontinuert og dis... -
Alle fag skal være bestået
ForumindlægJeg stødte på det her på uddannelsesguiden for det jeg vil læse videre på: "Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A. Desuden enten fysik A og kemi B eller fysik A og bioteknologi A eller fysik B og kemi A. Alle fag skal være bestået." Bestyder det at jeg skal b... -
Hvilken linje er den bedste at vælge, hvis man gerne vil være revisor???
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i 9.klasse, og skal efter sommerferien i gymnasiet. Jeg vil meget gerne være revisor, så jeg har tænkt mig at vælge HHX, men er denne linje den rigtige at vælge. Følgende linje: Økonomisk orienterede studieretninger: International økonomi A - Virk. økonomi A Der er o... -
Huset og grunden
ForumindlægOPGAVE A OG B -
Mat 1a på UNI
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med notater til Mat 1a på aalborg universitet - eventuelt med løsningerne til de praktiske eksamensopgaver? Sidder en hel gruppe og hænger fast -
høj karakter...
ForumindlægVed godt det er et møg irriterende spørgsmål, men jeg er vildt nervøs for min matematik eksamen på fredag. Jeg afslutter C-niveau (er 1.g'er) og jeg har fået mine eksamensspørgsmål udleveret. Jeg fik 10-10 i årskarakterer, og jeg skulle meget gerne komme op på hvertfald det samme til eksamen.... -
eksamenssæt?
ForumindlægHej Er der nogen, der har mat A stx eksamenssæt fra 2014 liggende og har lyst til at lægge den ud her? Jeg vil nemlig gerne øve på eksamenssæt der er så nye som muligt end terminsprøven. På forhånd tak! -
uddannelser 2010
Forumindlæghej jeg ville høre om der er nogen der kender nogle nice uddannelser på universitet hvor man ikke skal bruge matematik på A er lidt i tvivl om hvad jeg vil efter htx, men vil gerne allerede finde ud af det nu tusind tak på for hånd ! :D -
SSO
ForumindlægJeg spytter indlæg ud lige i øjeblikket.1. En parameterfremstilling har et punkt hvortil man lægger en retningsvektor et vist antal gange. Hvad vil i kalde dette punkt? Umiddelbart ville jeg kalde det begyndelsespunktet, men det kalder man også Origo (0,0,0)...2. Hvordan med noter i matematik? Mi... -
Løsningslining til differentialligning
ForumindlægHej Jeg har fået givet følgende differentialligning (er vedhæftet som billede) og jeg kan ikke helt finde ud af hvilken løsningsligning jeg skal bruge for at bestemme den fuldstændige løsning. Håber i kan hjælpe mig da jeg skal op i skriftlig matematik på torsdag og jeg vil meget gerne have sty... -
Funktioner
ForumindlægHej hvis Vi fx i en opgave får af vide løs denne her andengradsligning og jeg så i konklusion bruger jeg opgaves formulering til at skrive konklusion hvor jeg bare bytter om på ordene fx skriver jeg i konklusion jeg har løs denne her andengradsligning til ..., vil det betragtet som snyd? Altså ... -
Eng. Oversæt. hund
ForumindlægSer det her fornuftigt? Jeg vil glad hvis er nogle som vil hjælpe mig med at finde nogle fejl i denne. Har gjort mit bedste, mener ikke selv at jeg kan se flere fejl.Mange tak. MartinEt hundeliv“At være hund i England er altid et hundeliv”, hævder Lord Wells-Pestell, som er Labour-medlem i det br... -
SSO i blologi - protetiner
ForumindlægHej allesammen! Jeg har valgt biologi som det fag jeg vil skrive Større Skriftlig Opgave (SSO) i. Jeg skal i den forbindelse have fortaget et valg af emne og jeg havde tænkt mig at jeg kunne skrive noget om proteiner, evt. kolestol, for det har vagt min interesse. Mit spørgsmål er da om der er ... -
tysk... PLease
ForumindlægHejsa..!!Har lige et spørgsmål. Har valgt tysk næste år på højt niveau, og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan eksamen foregår...Endvidere er det rigtigt, at man får en ukendt tekst som man skal oversætte inden i forberedelseslokalet-ligesom som på obligatorisk niveau...?Hvis ja, må m...
