Søgning på: danskerne i verden. Resultater: 19821 til 19840 af 47039
-
SRP emne - nogle forslag derude?
ForumindlægHej derude, jeg skal skrive SRP her ved juletid, men vi har fået afvide af lærerne at der er godt at tænke i god tid. Jeg har længe filosoferet over hvilke to fag jeg kunne koble. Jeg er næsten overbevist om det ene jeg burde bruge var samfundsfag men mange har også svært ved at koble det fag t... -
FSA HELP !
ForumindlægHej... Det her er meget vigtigt for mig. Jeg skal til FSA den 22/06 og jeg kunne godt bruge lidt hjælp. Der er mange som fortæller hvor let det egentlig er at gå til mundtlig dansk, men jeg er ikke en af dem. Jeg synes derimod at det lyder skræmmende. Jeg ved hvordan det hele skal foregå, men al... -
Hjælp, det haster...!!
ForumindlægHej er der nogen der kan ovsætte det her, på dansk: Die Siedlers hatten die Erlaubnis bekommen, der Garten zu benutzen. Der Vater hatte der alten Dame seine Hilfe angeboten. Der Rasen var sehr gross. Bisher hatte dem junge Neffe der Tante geholfen. Er hatte immer den Rasen gemächt, aber er hatte... -
Übersetzung
ForumindlægHej derude Jeg har lige oversat nogle sætninger, fra dansk til tysk - jeg er bare i tvivl om jeg har skrevet (ein, eine, einem) (viel, viele, vielen) i de rigtige former, på de rigtige tidspunkter - jeg har lidt svært ved at forstår det med akkusativ og dativ, og alt det der. Så tænkte om d... -
Oversættelse Hjælp Fransk
Forumindlægskal oversætte denne tekst fra densk til fransk og har brug for hjælp til at rette den. Dansk: den franske filminstruktør andrè Techine har lavet flere fremragende fim .... "de vilde siv" fra 1994 . i filmen møder vi 3 unge fyre. francois, som er hovedpersonen, er en intell... -
College - USA
ForumindlægHej Jeg vil efter 3.g gerne læse videre på college i USA. Jeg spiller basketball og jeg vil meget gerne på et college, som har et godt basketball hold, hvor jeg kan udvikle mig til en bedere spiller og person. Samtidig vil jeg selvfølgelig også studere (advokat). Jeg tænker ikke på udveksling... -
HJÆÆÆLP! LITTERATURLISTE!
ForumindlægHej :-) Jeg er i gang med at skrive en stor skriftlig opgave om nyeste tid, samt en analyse + fortolkning mm. af en novelle. Nu har jeg så bare to problemer. 1. Jeg skal have lavet en indholdsfortegnelse (jeg har word 2007), men hver gang jeg indsætter en, som skal opdatere automatisk, så gide... -
Essay om racisme
ForumindlægHej. Jeg har essay for, og jeg har aldrig skrevet essay før, måske har jeg en gang i folkeskolen, men er ikke sikker ,kan ikke huske det, nok med det .. Jeg har skrevet noget, og ville lige spørge jer om jeg har gjort det rigtige :) Nogen gange så spørger jeg mig selv, hvorfor er folk racister,... -
Tysk!
Forumindlæghejsa. jeg har oversat en dansk tekst og vil bare lige se om i kan spotte nogle bemærkelsesværdige fejl! Karl Markovics ist der Falschmünzer ungekrönte König in diesem hervorragend deutschen Film, der ist gegründet auf wirkliche Ereignisse. Eindeutig ein Kandidat für die diesjährigen Filme! Die... -
Sætning
Forumindlæg"Volkswagen ist eine Deutsch Automarke und der größten Autohersteller in Europa und es ist der Dritte größten in der Welt, als das gütig Unternehme zu verkauften." Giver den mening ? Det er meningen at der skal stå: Volkswagen er et tysk bilmærke og den største bilproducent i Europa ... -
Hjælp til tysk stil:-)!
ForumindlægHej Er der nogen, som kan hjælpe mig med at rette min tyske stil?På forhånd tak!Die romantischen Gedichte handlet oft um leidenschaftlich Liebe zwischen junge Leute, aber auch um die grosse Liebe für die herrliche Natur. Die wunderbar Natur ist doch nicht immer nur friedlich und froh, aber die ka... -
treårskrigen
ForumindlægHjælp!!!! Jeg er i gang med at skrive historieopgave om treårskrigen 1848-1851... Jeg ved at krigen på en måde var delt op i tre perioder.... 1. periode før våbenhvilen 2. periode våbenhvilen og 3. periode efter våbenhvilen... Men jeg kan ikke finde ud af hvornår perioderne finder sted i treårskr... -
Samme emne? Running wild!
ForumindlægHej -Jeg vil bare høre om der tilfældigvis er nogle andre end mig, der skriver SRP i romanen "Running wild" ? I så fald, ville jeg lige udveksle nogle tanker omkring analysen, jeg ikke helt er sikker på. -
Jeanne d'arc
ForumindlægHey...Da min kæreste skal til at skrive historieopgaven i 2.g, har jeg lovet at hjælpe med at finde lidt materiale...Problemet er så: Det er meget begrænset, hvad der findes, som ikke er om den film, der er lavet.Hvis I kender gode links - primært omhandlende, hvordan hun kunne blive tildelt en h... -
økonomieksamen
ForumindlægJeg er i den "lykkelige" situation at jeg skal op til eksamen i økonomi om 2 dage og skal forklare:1) Hvad er pengepolitik?2) Hvordan påvirker en ændring i pengepolitikken arbejdsløsheden?3) Hvilke muligheder har Danmarks Nationalbank for at føre en aktiv pengepolitik?Det første spørgsm... -
Oversættelse!
ForumindlægHej..!Har brug for hjælp til denne oversættelse!! Har især problemer med den sidste sætning...!Markus besluttede i 1984 sammen med sin ven Georg at forlade sit land, skønt det var forbudt.-Markus beschloß in 1984 mit seinem Freund Georg zu verlassen seinem Land, obwohl es verboten war.Beretningen... -
FSA AFGANGSPRØVE
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan ved man hvilken fsa afgangsprøve man skal op i? -
George W. Bush
ForumindlægHej allesammen, mig og en ven har et emne om George W. Bush, og vi mangler at svarer på det sidste spørgsmål, som er Hvilke af Bush's beslutninger har været bedst for verdenen? Vi kan overhovedet ikke finde noget på nettet, og vi har deadline er kl. 1200 imorgen fredag -
Rettelse af referat !!!!
ForumindlægHej det ville være helt kanon hvis nogen gad at se om det jeg har skrevet er helt håbløst. Skal op i spansk i morgen!!!!Si nos echan de nuestros montes vamos a desaparecerEl texto es una artículo de la revista ABC-color 9.julio 1992 El texto trata de los indígenas en Paraguay que es los más desap... -
Vil du ikke lige tjekke at jeg har oversæt rigtigt..?
ForumindlægHej Jeg er næsten færdig med min oversættelse af en tekst. Er der nogen som jeg kan sende den til, som vil rette de fejl der er..?
