Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 19841 til 19860 af 26355
-
Er dette korrekt?
ForumindlægJeg har igen en reaktion- Har jeg tænkt rigtigt? -
SRP? :s hjælp til emne!?
ForumindlægHej! Vi har fået at vide allerede nu, at vi skal begynde at overveje et emne til SRP. Jeg håbede på nogle herinde måske kunne hjælpe mig? Hovedfag er engelskA eller tyskA - og så kan jeg vælge historie, samfundsfag eller dansk til. please, nogle gode ideer?? :s -
Oversigt af sider
ForumindlægHej, er der nogen, der ved, hvordan man gendanner slettede sider eller filer fra oversigten, så vil det være en fornøjelse, da jeg nemlig vil være 100% fri for bekymring ved udlåning af min computer. -
Hvornår skal man søge lærervikar job?
ForumindlægHej! Som spørgsmålet antyder vil jeg gerne vide, hvornår jeg skal/bør søge et job som lærervikar. Derudover jeg vil også høre, hvilke ting jeg skal lægge vægt på i min ansøgning :-) På forhånd tak -
Er Obama liberal?
ForumindlægJeg har læst flere steder at Barack Obama er liberal, men hvorfor? Jeg ville se ham som en socialist fordi han f.eks. vil sænke skatten i USA. Ved godt man ser anderledes på tingene i USA end herhjemme, men hvad er det der gør at amerikanerne ser Obama som liberal? -
5 A-fag???
ForumindlægHej jeg går nu på 1.G i en HTX og har følgende fag på A-niveau: Kemi, matematik, dansk og teknikfag. Jeg skal nu vælge mine valgfag, hvor jeg havde overvejet at hæve fysik fra B til A. jeg har haft mange som har frarådet mig det pga sværhedsgraden med 5 A-fag. Mit spørgesmål er til jer, som har... -
kollektive substantiver
ForumindlægHej, er der nogen der kan forkalre mig det med de kollektive substantiver. Jeg synes det er svært at forstå, der står følgende i min bog: "Hvis man betragter gruppen som en enhed (ental), eller som enkeltindivider (flertal)". Hvad vil det sige at være i en "enhed" og "enk... -
Nogen der har haft om Jack London?
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp. -
Rette
ForumindlægEn venlig sjæl, som vil rette nedenstående? O'Brien's First Christmas is the story of a young woman who has always felt like the odd one out during the holiday season until one memorable and outstanding night. O’Brien is a single woman who works in the Pet Department for company. ... -
lille opgave help
ForumindlægHej nogen der vil kigge om jeg har oversæt rigtigt En virkelig flot fyr Hun mente bestemt, at hun havde set ham før. Hans øjne var grønne, og den smukt formede næse gav ham en usredvanlig profil. Haret var smart klippet og tøjet usædvanlig velsiddende. Hun tog derfor en rask beslutning: hun spur... -
Litterære ismer
ForumindlægHejsa Jeg har lidt svært ved at skelne de litterære ismer fra hinanden, så ville høre om der var nogle der havde et forslag til hvordan man blev bedre til det? -
Jeg har svært ved at korte mit talepapir ned
ForumindlægTror I det trækker meget ned, hvis man snakker 15 minutter (altså 5 minutter længere)? Jeg har virkelig ikke lyst til at fjerne noget, for er bange for at skøjte for let hen over det :( -
den korrekte sætning!!
ForumindlægHej. Kan ikke forstå hvad fejlen er i mine sætninger: 1. I have begun to realize that life is a battlefield. (That kan undlades?) 2. The police are not necessarily nice to the citizens.? 3. My car was apparently given away to an older man. I hate what happend and condem it very ... -
Stamfunktion og integralregning
ForumindlægJeg ville kun bare lige høre, hvor det er at det der 3x kommer fra i andet led??? -
Enzymer
ForumindlægEr der nogen der evt. kan hjælpe mig med at forklare enzymers opbygning og deres funktion? :-) -
Raketter og impulsbevarelse
ForumindlægHej, er der nogen som kan forklare mig, hvordan impulsbevarelse hænger sammen med en rakets fremdrift? -
Nævn en uddanelse uden matematik og tysk
ForumindlægHej!! kan i nævne nogen uddanelse uden matematik og tysk? -
geometrisk bevis, polyeder, hutigt
ForumindlægJeg går i 1g og skal bevise polyeder geometrisk som en øvelse til eksamen. opgaven består ikke i at finde det geometriske bevis (vilket jo endelig normalt i let) men at kunne redegøre for det på en forståelig måde. Desvære holder vores lokale bibliotek lukket lige nu og skal havde lavet det iløbe... -
Postmoderne psykologi - hvilken retning?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med, om postmoderne psykologi er en retning inden for socialpsykologien eller om postmoderne psykologi er en psykologisk retning for sig selv, hvis det giver mening? Fx ligesom kognitionspsykologi er en retning for sig selv. -
Vektorer
ForumindlægHej. Er der nogen, som kan hjælpe med nedenstående opgave? Jeg fortsår ikke rigtig hvad man skal gøre. Hvilken regel skal man bruge og hvordan regner man opgaven ud? (gerne fra trin til trin)
