Søgning på: matematik c skriftlig. Resultater: 19841 til 19860 af 90635
-
Kan man ændre valgfag i 3.g!! Fra Tysk A til Samf A -> hjææælp
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg skrev til gym i går for at få svar om jeg kunne ændre fag: "Hej Peter, Jeg ringede op på gymnasiet i dag for at snakke med dig - desværre var du optaget. Det drejer sig om, at jeg godt kunne tænke mig at få ændret fag fra tysk A til samfundsfag A. Jeg håber meget... -
Valg af studieretning på STX - please hjælp!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal starte på en STX næste år, og jeg er allerede begyndt at tænke på hvilken studieretning jeg godt kunne tænke mig... Jeg har så fundet frem til at jeg syntes at det kunne være spændene at have Samfundsfag A - Engelsk A - Matemetik B. MIt problem er så bare at da jeg ikke... -
Differentialligning
ForumindlægDet indre af en dyb skål har form som det omdrejningslegeme, der fremkommer, når funktionen f(x)=sqrt(x) roteres 360 grader om første aksen. Skålen fyldes med væske, der tilføres med konstant hastighed c pr. tidsenhed. a) Bestem væskens rumfang som funktion af dybden h. Hertil har jeg brugt inte... -
Eksamen i morgen .. xD
ForumindlægHejsa .. jeg skal til 9. klasse mdt. matematik i morgen ... (Fuck >.Jeg ved at der vil være nogle opgaver med f.eks. bygninger, måske et slot ... mit spørgsmål er så, hvad kan jeg komme ind på hvis jeg nu trækker noget med et slot eller noget lignende - udover det oplagte .. ? -
Vilkårlig trekant.
ForumindlægHey - sidder her med matematiken og støder på udtrykket "vilkårlig trekant" 6 gange i sekundet... OG JEG ER TVIVL OM HVAD DET ER :) (det skal lige siges at jeg læser om cos sin relationer) Er der ikke nogen der er søde og gider give en KLAR definition af udtrykket? Evt. forskellen på co... -
Areal af trekat i kordinatsystem og spejl trekant
ForumindlægHejsa Jeg har to spørgsmål til noget matematik 1. Jeg skal finde arealet af en trekant i et kordinatsystem, og jeg ved at man skal gange grundlinje og højde og herefter dividere med 2, men trekanten er skæv så jeg ved ikke hvordan jeg gør. 2. Jeg skal spejle en trekant i x-aksen, men ved ikke ... -
Indlede sin sætning med "og"?
ForumindlægHvilken effekt har det hvis man indleder sin sætning med bindeordet "og"? -
Jeg vil gerne sige..
ForumindlægTAK! Til alle dem der har lavet mine matematik og tysk afleveringer, og alle dem der har lagt gennemgange til Dansk, religion og old ud! Haha, tak! Jeg er student, og besøger nok aldrig denne side igen :D YEAH!! Takker.. -
120 kr i timen ;)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg tilbyder 120 kr i timen for at få rettet min srp opgave :) i Historie Aog Matematik A! hvis du mangler penge så skriv. -
Mat A hjælp
ForumindlægHej søger en som læser matematik på uni eller en lærer i faget, jeg har bruge for hjælpen hurtigs muligt og penge kan vi snakke om når du kontakter mig for resten jeg er fra Aarhus . -
Hjælp til at finde opgaver på nettet
ForumindlægHej allesammen.. Ifølge min lærer skulle der ligge vejledende matematik opgaver her på nettet, men jeg ved bare ikke hvor jeg skal lede efter dem.. Er der måske nogen der kan hjælpe mig? Mette -
HJÆLP !!! :/
Forumindlæg-0,008x^2+1300x-0,0024x^2-10^6, hvordan bliver den -> –0,0104x^2+1300x-10^6.. kan simpelt hen ikke se logikken i , hvordan den skulle bliver 0,0104?? Det er til matematik afl, og tak på forhånd! -
Er det bedst med Enhedscirklen??
ForumindlægJeg hjælper den her 2g'er med at blive klar til mundtlig matematik. Et af de spørgsmål der siger definer Cosinus og Sinus. Er det ikke bedst at komme ind på Enhedscirklen her?? -
Vilkårlig trekant, hvor 2 sider og 1 vinkel er kendte
ForumindlægHej alle sammen. Som det står ovenfor har jeg at gøre med en vilkårlig trekant, hvor to af siderne og en vinkel er kendte. Siden c = 620, side b = 711 og vinkel B = 95,2. Det er meningen, at jeg skal udregne vinkel C. Jeg har brugt formlen sin^ - (C)= c*sin(B)/b Jeg har derefter regnet vinkel C... -
HJÆLP! HASTER! :(
ForumindlægDavsen. Er der nogen der ville være sød at fortælle mig hvornår man bruger de akkusative kendeord og hvornår man bruger de dative kendeord i en sætning, når man oversætter? Jeg skal til tysk skriftlig termins prøve for første gang i morgen. Er der også nogen der kan fortælle mig hvad man normalt ... -
Engelsk B kræves -men har det på A
ForumindlægHejsa Uddannelsen som jeg vil ind på kræver at jeg har bestået engelsk B-niveau, men jeg har haft det i 3 år gennem min tid på STX. Jeg skal nu både op til en mundtlig og skriftlig eksamen i engelsk A niveau. Mit spørgsmål er, hvis jeg nu skulle dumpe til både skriftlig og mundtlig - kan jeg så i... -
Kredsløb og blod
ForumindlægHej jeg har trukket til min biologi eksamen idag (24 timers forberedelse) og fik emnet: Kredsløb og blod. En af opgaverne går ud på at jeg skal finde ud af hvem der er faderen til barnet: Mor: Blodtype AB, Rh-, Blå øjne Barn: Blodtype AB, Rh+, Brune øjne Far? a) Blodtype O, Rh+, brune ø... -
fra dansk til eng.
ForumindlægKan nogen fortælle mig hvordan man oversæætter denne sætning? "Men selv de 14-årige danske elever klarer sig dårligere end eleverne i de lande i europa vi normalt sammenligner os med.." -
Htx / Stx ?!
ForumindlægHej! Jeg går i 9. kl og skal snart finde ud af, hvilket gymnasium jeg skal vælge. Dermed har jeg MEGET svært ved at træffe en beslutning! Altså jeg står i det dilemma, at jeg ikke kan finde ud af, om jeg skal vælge stx / htx. Derfor tænkte jeg på, om der er nogen, som vil fortælle / hjæl... -
equation
ForumindlægJeg er så træt at af og finde gange tegnet i den lille boks hver gang, når jeg er inde i Word equation. Kan man ikke lave en hurtigt gennemvej?
