Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19881 til 19900 af 101533
  • Problemregning

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen i matematik. Er det rigtigt at man ikke må skrive med blyant på svarark for så tæller det for 0 point?
  • Analyse til en læreplads.

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op til eksamen om ikke så længe, og jeg har valgt en læreplads. Så ville høre om der ikke er nogle der har en analyse af novellen, som de vil sende mig på den eller anden måde?? :-)
  • Noget om termins eks. Engelsk

    Forumindlæg
    Nogen som ved noget om Engelsk eksamen på A-niveau??? Altså hvad der kommer eller kan komme til termins prøverne i 3. g???
  • Hurtigt! TAK!

    Forumindlæg
    I engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009?
  • Kloning og metode

    Forumindlæg
    Jeg skal til AT eksamen imorgen, og har lige brug for en lille smule hjælp. Hvis man skal udføre kloning i praksis, hvilken udførelsesmetode vil man så bruge? Deduktiv eller induktiv? eller begge?
  • Bestået eller ej?

    Forumindlæg
    Hvis man i matematik årskarakter har fået i et 4 i mundt. og et 4 i skriftl. og at man i den skriftlige eksamen ikke består - har man så bestået faget eller hvordan fungerer det:)?
  • Hjææælp til analyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen og har trukket Rap Nogne der har nogle gode ideer til raptekst der er god at analysere
  • Er man bestået?

    Forumindlæg
    Hej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået?
  • D'Hondts og Største brøks metode

    Forumindlæg
    Hej Hvad er D'Hondts og Største brøks metode? Kan man få sådan noget til matematik eksamen?
  • Odysseen eller iliaden?

    Forumindlæg
    Er odysseen det samme som iliaden? Homers oddyssé eller Homers iliade? jeg forstår det ikk og skal til eksamen i det..
  • Videregående uddannelse?

    Forumindlæg
    Mit spørgsmål er egentligt meget simpelt. Søger man ind på en videregående uddannelse med eksamens- eller standpunktskarakterne (eller en blanding), hvis uddanelsen har et karakterkrav?
  • hjælp

    Forumindlæg
    jeg er i gang med at løse opg 5: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120903%20htx122%20MAT%20A.ashx Jeg får disse her resultater: http://i1274.photobucket.com/...
  • Matematik på computeren?

    Forumindlæg
    hi..Jeg har matematik på A niveau, og vi har fået tilbudt matematik på computeren, og også selve eksamen bliver på pcen. Vil gerne Høre om i har erfaringer med det? evt. Ulemper? fordele?
  • Differentialkvotienten for funktionen for en harmonisk svingning

    Forumindlæg
    Jeg sidder og forbereder de sidste ting på eksamenspørgsmålene til eksamen. Jeg er kommet til hvor jeg skal definere begrebet differentialkvotient, og finde differentialkvotienten for ovenstående funktion som er grafen for en harmonisk svingning, men jeg kan simpelthen ikke lige konkludere, hvord...
  • spørgsmål til kemi

    Forumindlæg
    Hej vil høre ome der er nogle der kan svare mig på disse.Når man skal angive hvor et stof er umættet er det omkring dobbeltbindinger men gælder det også i en benzenring.Kan man sige at have en aromatisk ring hvis den ene C-atom er udskiftet med en N-atom
  • geometri

    Forumindlæg
    i trekant ABC gælder |BC|=2|AB| og |AC|=5/2|AB| Bestem cos(C) hvad betyder fx |BC|=2|AB| betyder det at BC er dobbelt så lang som AB? og i så fald, hvordan skal det så sættes ind i cosinusformlen?
  • Ligning - fra ét til andet..

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg sidder lige fat i denne ligning --> (-b^2/4a) + c, jeg ved at jeg skal få det til at gi' (-b^2+4ac/4a), men hvordan kommer jeg frem til dette.? er det noget med at man skal gange med noget i en brøk, eller.!? På forhånd tak..
  • integral af logaritme

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg sidder og prøver at finde ud af hvad integralet for ln(x) er... På wikipedia fandt jeg en løsning der hedder x(ln(x)-1)+c men hvordan findes c, og hvad hvis den hedder int(a*ln(x))?
  • Areal af trekant

    Forumindlæg
    hey alle, hvilken formel kan jeg bruge til, at beregne areal af trekant når jeg kender to vinkler og en side? Kender vinkel A = 46.57 Vinkel C = 90 grader og siden c = 8 På forhånd tak :)
  • bestem vektor d

    Forumindlæg
    a= (1,2,3) b=(2,-1,2) c=(-1,2,2) bestem tallene s og t så vektoren d=a+sb+tc står vinkelret på både b og c