Søgning på: international økonomi noter b. Resultater: 19921 til 19940 af 103789
-
Den moderne Powerfrau
ForumindlægHej ville lige spørge om, der var nogle venlige sjæle,som havde nogle noter, eller lavet en opgave om den moderne powerfraus egneskaber på tysk. Tak på forhånd. -
bygningsingeniør HJÆLP!
ForumindlægHej alle, er det nogen af jer som har noter til uddannelse bygningsingeniør, gode råde til uddannelse, og gode hjemmesider at benytte sig af. På forehånd tak for hjælpen! -
Kortfilm Overgang
ForumindlægNogen, der har arbejdet / analyseret kortfilmen "Overgang" før, som har nogle gode noter eller tips. -
Hjælp til forståelse af figur
ForumindlægHej er der nogen der har arbejdet med den vedhæftede figur, som måske har noter til det? Skal fremlægge i morgen, og er usikker på hvordan figuren skal forståes. -
Sertolicellerne
ForumindlægHej allesammen Nogle der har nogle noter om hvad sertolicellerne er? Har søgt på nettet og kigget i min biologi bog, og kan ikke finde noget der giver mening Tak på forhånd -
Forelæsningsnoter som reference i specialet. Kan man det?
Forumindlæghttp://sites.fas.harvard.edu/~bphys101/lecturenotes/03a_sep16_i1.pdf Ovenstående er eksempel på noter fra andre unversiteter. Kan man bruge det som reference i afhandlingen(kandidat)? Hvordan vil i, for eksempel referer til det I ser der?^ -
Logik: Negation af et udtryk
ForumindlægHej SP Jeg skal finde den kontraponerede til følgende udsagn: Hvis f er et polynomium af ulige grad, så har f mindst én reel rod. Den kontraponerede til et udsagn p=>q er defineret som ¬q=>¬p. Desuden, p=>q og ¬q=>¬p er logiske ækvivalente. Problemet opstår når j... -
Potenser og rødder
ForumindlægHej Er der nogle der har nogle gode, og let forståelige noter, om potenser og rødder i matematik? jeg har pt om regneregler. -
ANDROMACHE ANDEN EPISODE
ForumindlægHej! Vi skal redegøre for anden episode i Andromache (vers 308-542). Er der nogen der har noter eller et decideret resume? Tak på forhånd! -
BASISMAT 1 - DTU
ForumindlægHej Jeg vil lige hører om der er nogle af jer, der har noter til basis mat 1 som man kan bruge til eksamen på DTU, især hvis man bruger maple. På forhånd tak -
blanding af kemi og mat
ForumindlægHej. Jeg skal udføre et forsøg. Jeg har vedhæftet forsøgsvejledningen. Jeg undrer mig over, hvor "0,07813" kommer fra? Det er under noterne sidst i vejledningen. mange tak -
Globalisering??
ForumindlægHej! Er der nogen af jer som har noter i samfundsfag C eller eventuelt forklare hvad globalisering er. I må rigtig gerne komme med et uddybbende svar tak på forhånd! -
Taxa Regning.
ForumindlægNu skal i høre folkens, vi har fået til opgave at finde den bedste måde at dele denne taxa regning på: Lad os antage at A kan tage taxa hjem fra byen for 200 kr. Lad os antage at B kan tage taxa hjem fra byen for 250 kr. Hvis taxaen først kører A hjem - og det derefter koster yderligere 150 kr.... -
Help!
ForumindlægHvis man nu dumper i fx fysik B og så får topkarakter i kemi A og matematik A og får fx et snit på måske 9, 10 eller over kan man så godt komme ind på medicin-studiet (altså slem om man ikke har fået en god karakter i fysik). Og ved i hvad de mon vil sige til at man måske har dumpet i fysik? N... -
en trekant opg
ForumindlægHej alle! Jeg skal lige have lidt hjælp med denne opgave: Beregn de ubekendte stykker i trekantet ABC, når A= 62 grader, a=15 og b= 7. Jeg ved ikke, hvordan man kommer igang med at løse den her opgave. Jeg har prøvet det. Hvis det var en retvinkel trekant ville det være lidt nemmere. Håber I k... -
Isolere ???
Forumindlæghej har fået en blækregning og kan ikke finde ud af en opgave ? Opgaven lyder: Isoler størelserne A, B, C og D ( så langt du kan ) i formlen: AD = 1/B - CD -
Areal regning af tag!! Skal afleveres i morgen!!
ForumindlægHey.. Jeg skal lave denne aflevering til i morgen (vedhæftet), men jeg ved ikke hvordan jeg regne opgave a og b i 1'erne.. Det ville være super med noget hjælp. - Christian -
Trigonometri (cosinus relation)
ForumindlægHej. Lærte lidt trigonometri i min korte tid på HTX, men har glemt en del.Skal lave en udskæring, og er kommet frem til følgende (er gået i stå ved sidste fase):Vinkel A: ?Vinkel B: 90 graderVinkel C: ?A-B a: 4,4 cmB-C b: 1,6 cmC-A c: 4,68 cmCosA = b^2+c^2-a^2/2bc = 2,56+21,90-19.36/2(1,6+4,68) =... -
reducering
Forumindlæghej alle, sidst jeg reducerede var i 1.g og kan næsten ikke huske hvordan man reducerede dette skal reduceres (a-b)2-b2 nogen der evt, kan hjælpe med udregnelsen til dette -
bestem vektor
ForumindlægTo vektorer a og b er bestemt ved (3,5) og (6,8). Bestem vektoren c.Jeg går ud fra at indskudssætningen skal bruges men hvordan? Nogle der kan hjælpe?
