Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19921 til 19940 af 168518
-
FYSIK EKSAMEN "Elektrisk energi og og energiomsætninger"
ForumindlægHejsa, skal op til 24-timers eksamen imorgen, og har trukket "Elektrisk energi og og energiomsætninger". Nogen der har nogen gode noter til dette, eller evt. ved hvad jeg kan komme ind på? Det er kun c-niveau btw :) Håber i kan hjælpe! -
at øve sig ?
Forumindlæghej jeg går på 1.g og havde et spørgsmål til elever derfra og også fra 2- og 3g når i har lavet noget på skolen (lært noget) og så kommer hjem øver i jer så lidt på det selvom i ikke får det for ? hjælper det på længere sigt og hvor længe skal man bruge på det dagligt ? skal man sidde og gøre de... -
Ortogonale vektorer
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan huske en formel for beregning af værdier så vektorerne er ortogonale? Vedhæfter et billede under. Det er opgave b. -
uhh... jeg har travlt
Forumindlæghejsa... jeg har lige skrevet noget engelsk så er der ikke en af jer der vil kigge om der er fejl? både stave-, gramma- og komma fejl tak :D The Japanese scientists have already made a robot which can talk walk and understand. It is of cause not everything that they understand, but they understa... -
Kan man måske få noget hjælp tager mindre end to minutter! :)
ForumindlægHej, jeg ville gerne have om at du ville rette denne stil? :) Tak på forhånd, jeg ville sætte stor pris på det! :-D The differences between my life and an Amish person: Amish women make their own long, dark - colored dresses. They cover their hair with cloth hats, called a prayer hats... -
To funktioner f og g er givet ved forskriften:
ForumindlægHey derude :) Hvordan er det nu lige man gør, når man skal finde arealet af 3 funktioner? der er jo også x=1 med i denne opgave ud over f og g På forhånd tak for hjælp -
Cicero
ForumindlægNogen der har nogle noter til Cicero?? HJÆLP -
Hjælp! Oversættelse til engelsk.. Har bare så travlt..
ForumindlægHej.. Ved godt jeg kommer med en del, men bare skriv nogle af ordnene, så laver jeg resten selv.. Lige nu må jeg bare lige skrive lidt på en tysk stil.. HJÆLP!I byen Pond Inlet er der et lokalt bibliotek. Men faktisk er der kun ca. 100 titler. Bøgerne bliver kun skiftet ud 2 gange om året, da bib... -
Rettelse af kort engelsk tekst søges... HURTIGT
ForumindlægAll over the world, junk food firms have had great success the last five years, one of the reasons is that people today don’t have the same food traditions as we had earlier. People simply don’t have the time to prepare a good and healthy dinner, in our busy times. Of course is advertising also a... -
Rettelse plz - vigtigt
ForumindlægHejsa. jeg har lavet en dansk - engelsk oversættelse, som jeg skal aflevere meget snart, og ville høre om der var nogen der gad og kigge på den og se om den er korrekt oversat osv. dansk : Hr, Blake ansås i almindelighed for en temmelig rig mand; men alle vidste, at han undgik at betale sine reg... -
Prøven? hvad tror du?
ForumindlægHej, Jeg har igår været op til matematik skriftlig terminsprøve, og er blevet ret nervøs på, hvordan det egentlig gik. Jeg har derfor nogen spørgsmål, som jeg håber i kan svare på - i må gerne svare selvom i ikke ved det med sikkerhed.. Tæller den første del (færdighedsregningen) mindre end den... -
Eksamener?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er dog kun i gang med første året på HHX, men jeg ville høre om man ligesom i folkeskolen, skal op i både mundtlig og skriftlig dansk til eksamen på tredje året? Jeg ser meget frem til jeres svar. På forhånd tak! -
terminsprøve
Forumindlægheeij. jeg skal til terminsprøve efter juleferien. Er der nogen der har gode råd til, hvordan jeg kan forberede mig. EVT. nogle hjemmesider jeg skal op til følgende fag: Dansk læsning, retstavning og skriftlig fremstilling Engelsk Læsning, lytte, grammatik og stil Matematik ... -
Tekstanalyse
ForumindlægHej. Vi har skriftlig årsprøve i engelsk, og så ville jeg høre om der er nogen der ved, hvor jeg kan finde nogle gode analysemodeller? Har søgt men fandt kun danske-kan selvfølgelig bare oversætte, men det ville være lettest hvis det stod på engelsk direkte. Søger fx: berettermodellen, freuds ... -
iliaden
Forumindlæghej.. er der nogen som ligger inde med nogle noter til iliaden? evt. analyse af delene 1, 3, 6 og 18 eller lign?ville være en stor hjælp.. har en deadline i morgen.. -
Hjælp med svar!! Dumper jeg min eksamen??
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil på forhånd sige tudsind tak, fordi i gad at læse mit spørgsmål og svare tilbage. Nu til mit spørgsmål. Jeg læser til dagligt Historie på univiseritetet. Har lige afleveret en skriftlig eksamensopgave i faget; Historisk Metode 2. Vi fik før eksamen at vide, at den maks måt... -
jeg har brug for hjælp, kan i hjælpe med at rette fejlene ?
ForumindlægA good classmate helps you when you need it, for example. He shares his book with you when you forgot it for your selves. He have to help you with an assignment if you not can find out it. He have to pay attention when you talk to him, if he just laugh at what you say, he is not a good classmate... -
Kernefysik spørgsmål
ForumindlægDet vil være en stor hjælp hvis der er nogle der kan hjælpe mig med nedestående opgaver. Det ville være rigtig fedt hvis der også er mellemregninger inkluderet i jeres besvarelser. Tusind tak! Opgave 1: a) Sr-90 er radioaktiv, brug kernekortet til at bestemme henfaldstype og datterkerne. b) Be... -
OVERSÆTTELSE HJLÆP!
Forumindlæghej er der nogen der er rigtig go til spansk, som lige hurtig vil oversætte det her eller noget af det!? Según Helen y José los jóvenes daneses tienen actitud ante la democracia danesa para obtener secadores de pelo, hacer fiestas y otras cosas muy raras. Tambien no creen que los daneses no la ... -
fejl, fejl og fejl
ForumindlægHej allesammen , ville i ikke tjekke mine fejl, og give jeres mening. In the evening there’s a party at Cameron’s house down by the beach, everyone is expecting Derek to show up. Derek is like a good in the environment off the Nazis. But in the meantime while he was in prison, he is...
