Erhvervscase

Isenkram arbejde i supermarked... Hvad går det ud på? (Vil gerne have godt råd)

15. juli 2014 af mani1234 (Slettet)
Hej

Jeg er blevet tilbudt om at arbejde i kvckly men indenfor isenkram hved ikke rigitig hvad det går ud på. Hved dog at jeg skal opfylde butikken .... Hvad handler det om? Nogle der har prøvet noget lignende og måske kan give mig gode råd?. Er det hårdt, arbejde. Skal man bære på tunge ting?


Brugbart svar (1)

Svar #1
15. juli 2014 af Eksperimentalfysikeren

Isenkram er varer som værktøj, glas, porcelæn og køkkenudstyr. Der kan være enkelte tunge ting, f.eks. en plæneklipper, men det hører til undtagelserne.

Det er jo en isenkramafdeling, der er tale om, så udvalget er nok ikke helt så stort som i egentlige isenkramforretninger, f.eks. Kop&kande, Harald Nyborg og Møller & Mammen.

Er det et sommerferiejob?


Svar #2
16. juli 2014 af mani1234 (Slettet)

Tak for svaret. Nu tænker jeg bare på, at hvis man skulle vælge imellem bageri job, hvor bageren ligger i selve supermarkedet. hvad vil være bedst at vælge isenkram eller bageri, ifølge jer. har virkelig brug for gode råd.


Brugbart svar (0)

Svar #3
16. juli 2014 af LarsJensen0 (Slettet)

Hej,

Du må nok bedst selv vide om du gider bage brød, sælge bagerbrød, fylde varer op i isenkramafdelingen, sidde i kassen eller noget helt andet. Er det kun for denne sommerferie, eller er det et sted du måske skal tilbage til en gang senere?

Personligt gad jeg nok ikke arbejde i butik, der er for mange kunder der ikke kan finde noget selv...

Hilsen Lars


Svar #4
16. juli 2014 af mani1234 (Slettet)

ok tak


Skriv et svar til: Isenkram arbejde i supermarked... Hvad går det ud på? (Vil gerne have godt råd)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.