Psykologi

Spørgerskema til undersøgelse i psykologi

09. februar 2015 af HFNU (Slettet) - Niveau: B-niveau

Jeg har fået til opgave i psykologi at lave en mini undersøgelse, og derfor vil jeg hører om der er nogle der vil være så søde at være med til at besvarer nogle enkelte spørgsmål i den forbindelse:)

Bevarelserne er kun til mig selv, og læreren - derudover er der ingen andre der vil have kendsskab til svarene. Det vil være en kæmpe hjælp for mig, som jeg virkelig vil pristsætte.

Herunder vil jeg vedhæfte spørgsmålene som et word-dokument... Det eneste jeg har brug for, er nogle af jer som læser på gymnasiet/hf eller stx osv og som gerne vil læse på en videregående uddannelse.

Jeg takker for jeres tid til at bevsarer spørgsmålene på forhånd, og ønsker jer held og lykke med jeres forsatte studie.

Vedhæftet fil: Kort præsentation.docx

Svar #1
09. februar 2015 af HFNU (Slettet)

3 personer er nok til min undersøgelse... Det er en lang videregående uddannelse:).

Igen tak til alle som deltager


Svar #2
10. februar 2015 af HFNU (Slettet)

Håber på der er nogle der er interesserede...hvis det er så vil jeg blive rigtig glad for at modtage jeres svar, via priavtbesked også:)

I er meget velkomne til at sende svarene tilbage på word-dokumentet og sende tilbage som en besked til mig.

På forhånd tak til alle jer som vil deltage, og hjælpe mig med mit projekt


Svar #3
11. februar 2015 af HFNU (Slettet)

Jeg sender gerne min færdige opgavebesvarelse til dem som gerne vil se hvad jeg skriver omkring svarerne.

Hvis der er nogle som er uenige-ændre jeg det også gerne.

Venter spændt på svar fra jer:) 

Mange tak, på forhånd for jeres hjælp, og tid


Skriv et svar til: Spørgerskema til undersøgelse i psykologi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.