Tysk

Oversættelse af tysk tekst (ikke så lang), men please hjælp tak.

10. marts 2015 af annekatrine1234 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Detter her skal oversættes:

Det er længe siden, vi har set hinanden. Det må være mere end 5 år siden. Tiden går hurtigt. Men om to uger kommer jeg til München, mere præcist: torsdag den 2. marts. Jeg bliver 4 dage for at deltage i en konference. Programmet er som altid omfattende. Vi begynder hver dag kl. 8 om morgenen og slutter først sent om eftermiddagen. Men om aftenen har vi fri. Så kan vi forhåbentligt mødes et par gange. Selv om dagene bliver lange, kan vi dog sludre nogle timer sammen.

Jeg overvejer at forlænge opholdet med et par dage, hvis det passer dig. Efter så lang tid har vi meget at fortælle hinanden. Så kunne vi også foretage et par udflugter som dengang for 5 år siden, da du boede i København. Kan du huske, da vi rejste til Sverige? Det var altid sjovt, når vi var sammen.

Jeg beder dig svare mig i løbet af denne uge. Bemærk min adresse! Dengang boede vi jo i København, men nu har vi allerede boet 4 år i Århus.

Vi ses!”

Brugbart svar (0)

Svar #1
10. marts 2015 af Moderatoren

Du mangler den tyske tekst.

Svar #2
10. marts 2015 af annekatrine1234 (Slettet)

Hov det var meningen at oversætte til tysk. Min fejl. Tak for, at du sagde det.

Brugbart svar (0)

Svar #3

Ok, men så mangler du din oversættelse af den danske tekst.

Svar #4

Ja, det er det, jeg vil have et forslag på nemlig. 

Brugbart svar (0)

Svar #5

Indsæt din egen oversættelse. Så vil lektiehjælperne fortælle hvor du har problemer, som du kan arbejde med.

Svar #6

Okay, jeg takker. 

Skriv et svar til: Oversættelse af tysk tekst (ikke så lang), men please hjælp tak.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.