Engelsk

engelsk stil omkring maleficent

15. marts 2015 af Flappetdreng (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej jeg er lige blevet færdig med min engelsk stil og ville lige høre om en gad hurtig at skimme/læse den igennem om jeg har lavet et par fejl.

jeg skulle blandt andet skrive karakterisere maleficent 

og til sidst skulle jeg sige de elementer som optræder så det er fantasi

jeg har skrevet et resume af historien hvor jeg blandet andet fortæller om handlingen og fortæller hvordan malefecint reagere og hvordan det har effekt på handlingen og hvordan den så optræder og til sidst har jeg også fortalt lidt mere om maleficent, og så ementerne, som optræder så det er fantasi.

tak på forhånd..... :)

Brugbart svar (0)

Svar #1
15. marts 2015 af Stygotius (Slettet)

Kan du også skrive dette på dansk??

Svar #2
15. marts 2015 af Flappetdreng (Slettet)

Hvorfor da? 
kan du da ikke læse hvad der står?

Det er bare for om jeg har lavet gramma fejl eller skriver noget i forkert tid eller skriver noget som ikke lyder rigtig.... og i det mener jeg at jeg måske har bytet rundt på nogen ord hvor det ikke lyder korrekt...

Brugbart svar (1)

Svar #3
15. marts 2015 af Stygotius (Slettet)

Der er da nogle gode udtryk i den tekst, men der er alt for mange sproglige/grammatiske  fejl.

Desuden: Har du aldrig hørt om et punktum ??

Brugbart svar (0)

Svar #4
16. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

De første to sider har en slående lighed med teksten i afsmittet under "Plot" i denne artikel

http://en.wikipedia.org/wiki/Maleficent_(film)

Det er med andre ord ikke noget du selv har skrevet.

Svar #5
16. marts 2015 af Flappetdreng (Slettet)

Brugte ren faktisk bag siden af dvden til hjælp af ord (dvden er fra USA) og skrev ud fra det jeg så.... godt være den har lidt ligehed med wiki men jeg har ikke kilden fra wiki...

Brugbart svar (0)

Svar #6
16. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

Det kan jo tænkes, at forfatteren af wiki-artiklen også har læst bagiden af din dvd. Mange af dine afsnit stemmer ordret overens med afsnittene i wiki-artiklen.

Svar #7
16. marts 2015 af Flappetdreng (Slettet)

det er b.la. fordi at dvd faktisk stemmer overens med wiki og dvden, hvor jeg nu har læst det på wiki igennem. Det havde jeg så ikke set....
Det ligemeget har alligevel skrevet det helle om, eftersom jeg havde for mange fejl og havde skrevet for meget....

Skriv et svar til: engelsk stil omkring maleficent

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.