Engelsk
Analyse af "The Sisters" af Julia Darling
Nogen som kan hjælpe med en analyse til Julia Darlings historie "The Sisters"?
Svar #1
08. april 2015 af Moderatoren
Det er der garanteret.
Skriv hvad du har problemer med, så kan lektiehjælperne hjælpe dig.
Svar #2
08. april 2015 af Flaxi1234 (Slettet)
Jeg kan huske jeg læste den for et år siden i 3.g men jeg kan da lige skrive noget af det jeg husker
For at give et kort svar så handler det om 2 søstre og deres mor som har fødselsdag og de tager derfor hen og får noget mad. De elsker deres mor da de giver hende en meget dyr fødselsdagsgave, og inviter hende på restaurant. De kan ikke lide deres far, og det er derfor de behandler deres mor som de gør.
Søsterne har et godt forhold med hinanden, og elsker at joke med hinanden. Det viser en form for modernitet, at de laver lidt sjov med hinanden. Og på den måde får man at vide at de også bliver sure på hinanden ofte.
kan sikkert godt huske noget mere, men du må lige skrive dine problemer i stedet for at skrive det hele overordnet. Har desværre ikke tid til at lave en hel analyse :)
Svar #3
09. april 2015 af SigneHauge (Slettet)
Hvilke punkter kunne være relevante at tage fat i synes du? Fortæller teknik, budskab, forholdet mellem søstrene eller andet.. Har lidt svært ved hvordan jeg skal sætte det op og hvad jeg skal tage fat om.
Skriv et svar til: Analyse af "The Sisters" af Julia Darling
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.