Engelsk
nogle der vil oversætte? :o
Hej, er der nogle der gider at oversætte:
Han synes at smukke piger kan få lige hvad de ønsker. Derfor vil han gerne have en anderledes kæreste som fx. ikke er med i pige bander. En helt ordenlig pige leder han efter. For når han fx. spørger bande pigerne om de skal danse til en fest mister han modet, når han får svaret nej.
Svar #1
15. august 2015 af MaibritG
Det vil være meget bedre, hvis du gav et forslag selv, og så kan andre her på Studieportalen hjælpe dig med grammatiske fejl eller formuleringsfejl i stedet for. Du skal trods alt lave din eventuelle lektier selv.
Gør i det mindste et forsøg - og lad nu være med at smide den gennem Google Translate.
Med venlig hilsen
Maibrit
Svar #3
15. august 2015 af Stygotius (Slettet)
Det hedder: "er der (nogle) nogen der gider (at) oversætte:"
Svar #4
15. august 2015 af CULPØS (Slettet)
He believes that beautiful girls can get whatever they want. That is why he wants a different girlfriend who isn't a gang member. Just an ordinary girl is what he seeks. Because when he asks girls from gangs about booty shaking and they reject him, he loses his confidence :( :(
Svar #5
1 CULPØS har et meget passende nick.
2 Den danske tekst er dårligt skrevet. Man kan ikke "synes" at smukke piger kan få alt".
3 Maibrit Grøndal ha også nogle problemer på dansk..
4..Lisa 00001 skulle ganske rigtigt selv forsøge først og ikke tro at SP er en gratis oversættelsesmaskine
Svar #6
15. august 2015 af MaibritG
3 Maibrit Grøndal ha[r] også nogle problemer på dansk.[
.]
Tak for input. :) Eller mangel på samme.
Med venlig hilsen
Maibrit
Svar #7
15. august 2015 af CULPØS (Slettet)
1: Hørt.
2: Enig, men hun går også "kun" i 9. klasse.
3: Stavefejl i selv samme sætning :/
4: Lisa er liiiiiiglaaaa.
Svar #8
15. august 2015 af ajaaja1234 (Slettet)
Jeg tilslutter mig de andre - du har også sendt en besked til mig, hvor du også spørger mig om jeg vil "rette noget engelsk for dig". Jeg har svaret dig - nemlig, at det er bedre du lærer selv at rette dine ting...
Svar #9
3 Ikke stavefejl. En stavefejl og en slåfejl er to forskellige ting.
Svar #10
16. august 2015 af Lisa0001 (Slettet)
#4He believes that beautiful girls can get whatever they want. That is why he wants a different girlfriend who isn't a gang member. Just an ordinary girl is what he seeks. Because when he asks girls from gangs about booty shaking and they reject him, he loses his confidence :( :(
Tusind tak.
Svar #12
16. august 2015 af Stygotius (Slettet)
"He believes that beautiful girls can (get) have whatever they want. That is why he wants a (different) girlfriend who is different (andwho isn't a gang member) and not a member of a sister gang.. (Just an) A quite ordinary, normal girl is what he (seeks) is trying to find(. Because) one of the reasons being that when he asks (girls from gangs about booty shaking) a gang sister for a dance at a party and (they reject him,) she refuses (he loses) his courage fails him (his confidence)"
Skriv et svar til: nogle der vil oversætte? :o
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.