Dansk
Plss hjælp føler mig håbløs og forvirret
15. september 2015 af
Dennysgerrige (Slettet)
-
Niveau: 7. klasse
Dansk
Stemmen i brødrene Grimms version af Askepot (Senest laves i dag) - Citér
43 minutter siden af MrsHughlaurie - Niveau: 7. klasse
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal definere stemmen i dette eventyr, jeg har usikkert valgt at definere den som engageret. I eventyrets første side står der: Der begyndte nu en slem tid for den stakkels steddatter. Her viser stemmen/fortælleren medfølelse for Askepot, er den så følelsesmæssigt engageret i Askepot, tilgiv mig hvis jeg står på den forkerte side af vejen,
Jeg mener at vise medfølelse er det ikke en måde at vise man er følelsesmæssig engageret.
Hjælp!
Det helt konkrete spørgsmål lyder: Er stemmen engageret, sentimental, vred, neutral, ironisk eller andet?
Stemmen i brødrene Grimms version af Askepot (Senest laves i dag) - Citér
43 minutter siden af MrsHughlaurie - Niveau: 7. klasse
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal definere stemmen i dette eventyr, jeg har usikkert valgt at definere den som engageret. I eventyrets første side står der: Der begyndte nu en slem tid for den stakkels steddatter. Her viser stemmen/fortælleren medfølelse for Askepot, er den så følelsesmæssigt engageret i Askepot, tilgiv mig hvis jeg står på den forkerte side af vejen,
Jeg mener at vise medfølelse er det ikke en måde at vise man er følelsesmæssig engageret.
Hjælp!
Det helt konkrete spørgsmål lyder: Er stemmen engageret, sentimental, vred, neutral, ironisk eller andet?
Skriv et svar til: Plss hjælp føler mig håbløs og forvirret
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.