Engelsk

Privatlærer søges til gymnasie elev

07. november 2015 af 8745 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej

Jeg søger en privatlærer til min kusine på 2.g. Hun har engelsk på B-niveau og ligger pt på 4 i karakter. Det skal forhøjes. Du skal først og fremmest virke motiverende ved og dernæst hjælpe hende generelt med hendes opgaver, evt. give hende gloser til hver gang i mødes osv. Alt det der skal gøres for at hun bliver bedre. Det drejer sig ca. om 5 timer pr. uge. 

vi foretrækker helst en pige :-) 

Mvh 

Brugbart svar (0)

Svar #1
07. november 2015 af Therk

Hej 8745

Hvilken region i landet er det i? Skal det være fysisk fremmøde, tænker jeg det er relevant. :)

Svar #2
07. november 2015 af 8745 (Slettet)

Det skal være fysisk fremmøde, og det skal være hos hende i Roskilde? 

Brugbart svar (1)

Svar #3
07. november 2015 af Stygotius (Slettet)

Når man vil have hjælp til noget, er det nok ikke særlig smart at komme med alle mulige mærkelige krav

- - Det skal være en pige. -Hvorfor det ??   -Er den faglige dygtighed ikke det vigtige?

- - Det skal være hjemme hos hende selv.  -Skal hun have en privat tjener?

- - Du skal give hende gloser til hver gang.  -Skal en evt. privatlærer begynde med at modtage ordrer og bestemmelser for sin undervisning af udenforstående?.  

- - Kan  hun ikke selv formulere hvad hun ønsker og har brug for? Skal en anden -ældre- agere formynderisk på hendes vegne?  

"Jeg søger......"    Hmm. -javel.

Brugbart svar (0)

Svar #4
07. november 2015 af Therk

#3: Har du aldrig set et jobopslag? Hvis opslaget ikke interesserer dig, så er det vel ikke dig de søger. Der står intetsteds at det skal være en pige, men rettere at de foretrækker samme.

Brugbart svar (1)

Svar #5
07. november 2015 af Stygotius (Slettet)

Det ændrer ikke noget ved indlæggets stil og karakter.

Svar #6
08. november 2015 af 8745 (Slettet)

Stygotius keder du dig for meget? hvad er det for en åndssvag fortolkningsevne du har? 

Hvis du ikke kan hjælpe med det vi søger, synes jeg du skal blande dig fuldstændig udenom. Der er INTET der rager dig hvad angår annoncen eller hvem der skriver eller andet. Håber du forstår budskabet! 

Brugbart svar (0)

Svar #7
08. november 2015 af Stygotius (Slettet)

Tja, en del tyder jo på at denne  brovtende 8745 opfører sig på samme måde over for sin "kusine".

Skriv et svar til: Privatlærer søges til gymnasie elev

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.