Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP om acetylsalicylsyre med differentielligninger og 2 kompartment modeller

13. december 2015 af leeonardo (Slettet)

Hej alle

Jeg er ved at skrive min SRP med Bioteknologi A og Matematik A

Har problemer med den matematiske del, da jeg skal opstille en to-kompartment model for optagelse af acetylsalicylsyre. Bruge relevante data eller giv et skøn af de forskellige parametre, der indgår i modellen.  Og diskuter hvordan modellen påvirkes afhængigt af, hvilke doser og tidsintervaller medicinen gives i.

Nogle der har en masse viden indenfor differentielligninger og kompartment modeller ? 

Det der ville hjælpe var, hvis jeg vidste hvilke differentielligninger der hørte til den 2. kompartment model jeg skal opstille.

På forhånd tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
11. januar 2021 af asdassda

Hej. Jeg skal skrive SRP om acetylsalisylcyre og Kompartmentmodel. Kan jeg måske få, det du har fundet eller kommet frem til?
Vil blive meget taknemlig, hvis du kan sende. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
16. januar 2023 af olivervfn

Hej. Jeg skal også skrive SRP om  acetylsalisylcyre og Kompartmentmodel, kan jeg måske få det som du har fundet frem til asdassda? Det ville være en stof hjælp :)


Skriv et svar til: SRP om acetylsalicylsyre med differentielligninger og 2 kompartment modeller

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.