Kommentarer til Studieportalen.dk

Tysk

10. februar 2016 af Stygotius

Testen under tysk "Tyskland fakta (det skal være "tysklandfakta" ) - test din viden ", sp.mål 9,nævner at Tysklands nuværende (2010) forbundskansler på  tysk hedder "Der Bundeskanzler". Det er ikke rigtigt.

Kansleren er "Die Bundeskanzlerin".


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. februar 2016 af Moderatoren

Hej

Vi har nu ændret formuleringen af spørgsmålet.


Svar #2
17. februar 2016 af Stygotius

Hvornår sørger man for at brugerne af Studieportalen har en vis tid (10-15 min.) til at rette eller revidere et indlæg i????


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. februar 2016 af Moderatoren

Det kan du allerede


Brugbart svar (0)

Svar #4
18. februar 2016 af Moderatoren

Klik på "Rediger" i indlægget. Når du lige har skrevet det, står der "Rediger (du kan redigere i 10 minut(er) endnu)"


Svar #5
18. februar 2016 af Stygotius

Ofte står der "Du har 1-2-3- min. at redigere i "  -selv om tiden er udløbet.


Svar #6
18. februar 2016 af Stygotius

Det jeg mente, var at der er behov for at kunne redigere (og vedhæfte noget til -og formatere) en besked i en brugers indbakke.


Brugbart svar (0)

Svar #7
18. februar 2016 af Moderatoren

Ok, så kan det være at du ikke har opdateret siden hvis det står der.

Nå ok. Det bliver nok ikke muligt at redigere en besked sendt fra indbakken.
Jeg sender din forespørgsel om at vedhæfte filer videre. 


Svar #8
18. februar 2016 af Stygotius

.........sendt til en indbakke.


Brugbart svar (0)

Svar #9
18. februar 2016 af Moderatoren

Eller sendt til en indbakke


Svar #10
19. februar 2016 af Stygotius

Som jeg har skrevet, drejer det sig ikke om et indlæg i en tråd i Lektieforum, men om at tilføje noget til et besked i folks indbakker. Det kan man ikke i øjeblikket. Man kan heller ikke redigere/rette i en afsendt besked. Det er en alvorlig mangel.


Brugbart svar (0)

Svar #11
22. februar 2016 af Moderatoren

Ligesom hvis du sender et brev/e-mail forkert, så er det heller ikke muligt at rette i det allerede afsendte.

Hvis du har sendt noget forkert, så kan du sende en ny besked med rettelserne.


Svar #12
22. februar 2016 af Stygotius

En sammenligning med et brev er helt forfejlet. Der skal vel ikke sættes et frimærke på en mail.

Der gives  ingen begrundelse for ikke at gøre det muligt for brugere at redigere en besked i en indbakke  når man kan redigere et indlæg i en tråd. Der er tale om en utidig og arrogant styring af brugeres ønsker og behov.


Brugbart svar (0)

Svar #13
22. februar 2016 af Moderatoren

Så kan du sammeligne det med en e-mail, som jeg også skriver. Det er ikke muligt og bliver ikke muligt at rette i noget sendt fra eller til en indbakke.

Hvis du sender en besked forkert, så bliver du nødt til at sende en ny besked.


Svar #14
22. februar 2016 af Stygotius

En utrolig arrogance.


Brugbart svar (0)

Svar #15
22. februar 2016 af Moderatoren

Det er jo fordi det ikke er teknisk muligt at rette. Ligesom når man sender en e-mail/sms osv.. Når det først er leveret ved en anden bruger, så kan man ikke rette i det.


Svar #16
22. februar 2016 af Stygotius

Selvfølgelig er det muligt når det kan lade sig gøre i et indlæg i en tråd i Lektieforum.


Skriv et svar til: Tysk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.