Engelsk
Hjælp til Michelle Obama opgave
Hej Studieportalen
Jeg har rigtig svært ved at komme igang med denne opgave, selvom jeg er virkelig god til engelsk. Er der nogen der kan hjælpe mig/skubbe mig igang?
Tak på forhånd. Skal aflevere den klokken 22:00 her i dag torsdag d. 8 september 2016, så har lidt travlt.
Opgavebeskrivelse:
1st Assignment: Michelle Obama’s DNC Speech 2016
Please answer both questions.
1) Summarize Michelle Obama’s DNC Speech 2016.
2) How does Michelle Obama engage the audience?
Demonstrate your knowledge of the rhetorical pentangle and the three modes of persuasion in your answers.
Svar #1
08. september 2016 af JulieW99
1) Det ligger lige til højrebenet. Skriv om, hvad hun fortæller om. Alt efter længden på afleveringen, så pil det væsentligste ud.
2) Du skal finde ud af hvordan hun får publikum med ind i talen. Bruger hun retoriske spørgsmål? Taler hun direkte til dem? Bruge rhun "us"?
Vh Julie
Svar #2
08. september 2016 af TheNotebook (Slettet)
Ja, men forstår ikke det med rhetorical pentagle and the three modes of persuasion? Er der ikke nogen der kan skære det ud i pap for mig, i den rigtige rækkefølge osv.?
Svar #3
08. september 2016 af JulieW99
Det andet ved jeg ikke hvad er. Men besvar nu de to første spørgsmål.
Vh Julie
Svar #4
08. september 2016 af TheNotebook (Slettet)
Er færdig med summary nu, men altså hvordan skal jeg Rhetorical Pentagon ind i spørgsmålet om hvordan hun snakker til publikum?
Skriv et svar til: Hjælp til Michelle Obama opgave
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.