Afsætning

Tal for støvsuger markedet

17. januar 2017 af xnpfoo (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej folkens,

Jeg har fået en opgave i skolen, som omhandler støvsuger markedet i Danmark. Opgaven handler således om en fiktiv støvsuger producent, der skal indtræde på det danske marked med en ny type støvsuger. I denne forbindelse skal jeg udarbejde en markedsanalyse, som identificerer de nuværende producenter samt de modeller som de har på markedet.

Jeg kan simpelthen ikke finde tal eller info på dette, de eneste tal jeg har kunne finde er på Støvsugertest.dk, hvis man scroller ned til afsnittet om de forskellige støvsuger producenters markedsandel. Det er dog ikke helt de tal som jeg skal bruge, og jeg er begyndt at tænke på om de overhovedet eksisterer

Er der nogen som ved om der findes en oversigt over alle støvsuger modeller på markedet, eller skal jeg blot undersøge hele producentens udvalg på deres hjemmeside? (Miele, Electrolux, Dyson, Bosch osv.)

På forhånd tak. 

Vh Martin


Brugbart svar (0)

Svar #1
11. september 2018 af Thomsen1985 (Slettet)

Hej Martin 

Jeg tror at du ved at læse denne støvsuger test, finder svar på alle dine spørgsmål. Kontakt dem eventuelt, de virker til at vide rigtig meget om støvsugere og meget andet.

Venlig Hilsen

Hans Thomsen


Skriv et svar til: Tal for støvsuger markedet

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.