Afsætning

Markedsføringskanaler for salg af træningsudstyr

27. marts 2017 af AnneNorgaard (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej

Jeg er ved at lave en opgave i afsætning, hvor vi bruger webshoppen https://apuls.dk/ som case og jeg kunne godt bruge lidt hjælp, til at komme videre med opgaven.

Beskrivelsen af opgaven er:

1. Analyser målgruppen
2. Opsæt en markedsføringsplan
3. Kom med forslag til de bedste markedsføringskanaler for Apuls.dk og vanskelighederne med disse

Kan i hjælpe mig med den 2. opgave? Jeg har haft meget svært ved at indsnævne målgruppen, da det jo er alle der køber træningsudstyr. Vi har fået noget statisik udleveret fra dem og det viser også at det faktisk er alle fra 15-80 år der køber og at det er jævnt fordelt imellem kvinder og mænd, så det eneste punkt der egentlig er, er deres interesse for fitness.

Hvordan ville i ramme disse markedsføringsmæssigt?


Skriv et svar til: Markedsføringskanaler for salg af træningsudstyr

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.