Historie

Problemformulering en del jeg ikke kan forstå

05. december 2017 af Thiasmyman (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hey alle, vil bare være fuldstændig sikker på den probl. form. jeg fik idag.

Jeg har i his og mat, og skriver om livsforsikrings mat.

Jeg fik denne sætning i min problem formulering og forstå den reelt set godt. Vil bare være 100% sikker på jeg har fanget hvad min vejl. vil havde mig til at skrive om!

"På baggrund af selvvalgte eksempler skal du diskutere historiske og kulturelle forskelles betydning for udformningen af livstabeller og for de bagvedliggende modeller."

Tusind Tak , Mathias


Svar #1
05. december 2017 af Thiasmyman (Slettet)

Der står også nedenunder Inddrag selvvalgte kilder i fremstillingen og undersøg dem kildekritisk.

Dette er til det hele overordnet og ikke kun noget specifikt right?


Brugbart svar (1)

Svar #2
05. december 2017 af Egofaciens

Mht til #1, vil jeg tro, at der menes "overordnet". 

Jeg vil dog foreslå, at du i stedet burde kontakte din vejleder, så du netop kan forstå nøjagtig, hvad din vejleder forventer, at du kommer ind på ved dette spørgsmål.

Det er der slet ikke noget galt i, og viser i stedet, at du går op i at lave et rigtigt stykke arbejde! Så skriv gerne alle de spørgsmål, du har nu, til din vejleder. Du får simpelthen den bedste hjælp af din vejleder - og husk, at man netop har en vejleder, så de kan hjælpe en med spørgsmål, som de du har stillet her :)


Svar #3
06. december 2017 af Thiasmyman (Slettet)

Yes gør jeg, tak :)


Skriv et svar til: Problemformulering en del jeg ikke kan forstå

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.