Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Rettelse af SRP tilbydes mod betaling

18. december 2017 af jeeg

Hej :)

Jeg retter gerne din SRP igennem mod betaling. Jeg skrev selv om overvågning, hvor jeg bl.a. analyserede bogen "1984" af George Orwell (samfundsfag A & engelsk B). Jeg fik selv 12 for min egen SRP uden noget endvidere hjælp fra mentorer osv., så jeg har godt styr på, hvad det kræver at skrive en sublim opgave. Jeg har gennem min opgaveskrivning erfaret, hvor stor betydning grammatik, tegnsætning & stavning har. Derfor kan jeg tilbyde at læse korrektur, og derved rette opgaven igennem ved at se på eksempelvis;

- Layout mht. opbygning af opgaven

- Sammenhængen i opgaven (røde tråd)

- Formuleringer

- Kommatering

- Stave-/sjuskefejl

- Litteraturliste

Smid en kommentar eller skriv en besked til mig, hvis du er interesseret i at høre mere angående pris osv. Jeg kan både rette på udskrevet papir eller indskrive rettelserne direkte i dokumentet (naturligvis med en anden farve end den oprindelige, så rettelserne er til at se for dig).


Brugbart svar (7)

Svar #1
18. december 2017 af MLektiehjælp

Det lyder som et fint tilbud! Hvis man ikke ønsker at betale, tilbyder jeg akkurat samme hjælp og vejledning gratis. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. august 2018 af matin3000

Hej jmikkel92. Jeg ville bare høre om du kunne hjælpe mig med min srp self med betaling. Kan du sende mig en e-mail
[email protected]

Brugbart svar (0)

Svar #3
16. januar 2020 af Mig321

Hejsa:)

Nu blev det her opslag lavet for nogle år siden, men tilbyder du det stadig?


Skriv et svar til: Rettelse af SRP tilbydes mod betaling

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.