Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Kan jeg stadig nå det?!!

13. april 2018 af MathematicallyIncorrect

Hej folkens, 

jeg har primært 10 og 12 taller, dog endte det med at jeg fik et 7'tal i min SRP... Mit spørgesmål er nu om man kan klage og ændrer på den og hvor meget trækket snittet ned. Jeg satster på et 12'tal dog er jeg virkelig nervøs for at ikke kunne komme ind på mit studie via. kvote 1. som kræver et snit på lidt over 11. Har nogen erfaring eller lysten til at læse SRP'en igennem og give en vurdering (?). Håber nogle kan slippe sommerfuglene i min mave fri... 


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. april 2018 af guuoo2

Dum ide at se tilbage i stedet for frem...


Brugbart svar (0)

Svar #2
13. april 2018 af Mathias7878

For det meste er den karakter, man får givet i sin SRP, retfærdig. Din censor og din lærer vil jo dig, for det meste selvfølgelig, det bedste og du vurderes udelukkende i forhold til, det du har skrevet i din opgave. Selvom du normalt får 10/12, så er det jo ikke ensbetydende med, at du har skrevet en SRP, der skal have en lignende karakter. Et 7-tal er jo heller ikke dårligt.

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. april 2018 af Mathian

Hvad skulle det hjælpe? Det er din undervisers bedømmelse, der betyder noget? Censor er til for at holde ham i ørerne, umuligt at de begge på engang kan konspirere imod dig. (hvis vi antog din lærere ville have dig ned med nakket, og derfor gav dig 7, istedet for 12, som din opgave er værd). 


Brugbart svar (0)

Svar #4
14. april 2018 af Rolfen123 (Slettet)

Kan du ikke snakke med din lærer, og spørge ind til hvorfor karakteren endte på 7?

Jeg kender en hvis SRP af censor blev bedømt til 02 - 4, men af egne lærere blev bedømt til et 12 - tal. Karakteren endte på 12 grundet en standhaftig lærer, der fik censor til at læse opgaven igen .. Tilfælde som disse opstår .. omend meget sjældent!


Svar #5
18. april 2018 af MathematicallyIncorrect

Guuoo2: Dum holdning at have, eftersom det man ser 'tilbage' på pårvirker fremtiden. 

Jeg vil prøve og snakke med lærerene om det. 


Brugbart svar (0)

Svar #6
18. april 2018 af Mathias7878

#5 god ide.

- - -

 

 


Skriv et svar til: Kan jeg stadig nå det?!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.