Biologi

Hjælp mig :(

01. oktober 2018 af Trippey (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej Allesammen:) Håber i har det godt, hehe

Jeg står i en ret svær situation, og er meget dårlig til naturfag. Jeg ville virkelig gerne være god til det, håber i vil hjælpe mig derude. Har virkelig brug for hjælp.

Jeg har projektopgave, omkring grundvand. og jeg har nogle problemstillinger her:

Hvad gør landmændenes sprøjtemidler ved naturen og mennesker?


 

Hvilke konsekvenser har pesticider på samfundet og naturen?

Hvordan vi kan beskytte grundvandet, og undgå at grundvandet bliver forurenet i fremtiden?

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg kan skrive, jeg står helt tom. Jeg søger på nettet, men ved ikke hvilket jeg skal skrive. Håber virkelig i vil hjælpe..........  :))..

Tak på for hånd, håber i vil hjælpe snarest muligt <3


Svar #1
01. oktober 2018 af Trippey (Slettet)

pls hjælp det skal afleveres på onsdag :((( er så stresset ....


Brugbart svar (1)

Svar #2
01. oktober 2018 af Moderatoren

FInd ud af hvilke sprøjtemidler som landmændene sprøjter med. Derefter kan du finde ud af, hvad de gør ved naturen og mennesker.


Svar #3
01. oktober 2018 af Trippey (Slettet)

Hej Jeppe:) 

Jeg har læst at de bruger pesticider, jeg ved bare ikke hvordan jeg skal formulere alle de 3 spørgesmål, har du måske nogle eksempler? :)


Brugbart svar (0)

Svar #4
01. oktober 2018 af Moderatoren

Skal du ikke svare på spørgsmålene eller?

Så find ud af hvad pesticider gør ved naturen og mennesker.


Svar #5
01. oktober 2018 af Trippey (Slettet)

Jo jeg skal svare på spørgesmålene, dog ved jeg ikke helt hvad jeg skal skrive:) Som sagt er det problemstillinger, og skal afleveres onsdag, men er så dårlig til det, og får tit 4 og ville virkelig gerne op på et 7 tal, det ville gøre mig virkelig glad. Men synes bare spørgesmålene er ret svære selvom jeg læser om det på nettet, hvad havde du foreksempel svaret? Og tak for din tid :)


Brugbart svar (0)

Svar #6
01. oktober 2018 af Moderatoren

Du skal skrive, hvad jeg skrev i #2. Hvad har du problemer med?


Svar #7
01. oktober 2018 af Trippey (Slettet)

Jeg kan ikke svare på spørgesmålene :// Min hjerne er hel tom. Kan du måske komme med nogle eksempler?


Brugbart svar (0)

Svar #8
01. oktober 2018 af guuoo2

Prøv at skrive til din(e) lærer(e)


Brugbart svar (0)

Svar #9
01. oktober 2018 af Moderatoren

Hvis din hjerne er helt tom, så må du hellere komme i gang med at læse op på emnet. Så: Find ud af hvilke sprøjtemidler som landmændene sprøjter med - det skriver du er pesticider. 

Så skal du læse om hvad pesticider gør ved naturen og mennesker. 


Brugbart svar (0)

Svar #10
01. oktober 2018 af guzbak

http://bfy.tw/K8xA

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Hjælp mig :(

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.