Support

mulighed for at nulstille mig

17. november 2018 af lærlektien

Hej ,

 Er det muligt at får nulstllet alle mine nye indlæg fra August til nu....? da det åbenbart ikke er smart og får så meget hjælp her, troede det var ok, nu viser det sig, at man åbenbart ikke må får så meget hjælp.


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. november 2018 af AngelOneOne

Hej,

Du kan slette din bruger, så vil indlægget blive vist som det er oprettet af "slettet bruger".

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Brugbart svar (0)

Svar #2
18. november 2018 af AngelOneOne

Hej,

Forøvrigt, så husk, det er ok at få hjælp af andre til det du ikke kan finde ud af (hvordan skulle du ellers lære det). Men hvis du blot spørger om løsninger til dine opgaver, så er det no-go. Den form for hjælp, hvor du kun får løsninger er snyd, og du lærer desuden heller ikke noget af det. Hvis du får hjælp med eksempler, eller hjælp med en type opgave hvor løsningen af dem er forklaret, så du selv kan lave opgaverne fremadrettet (og du selvfølgelig ikke spørger om den samme type opgave hele tiden), vil jeg også mene det er i orden. Det vigtigste er at du lærer af de svar du får så du selv kan løse opgaverne efterfølgende, og ikke bare skriver resultatet af.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: mulighed for at nulstille mig

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.