Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Én som er en haj til Word?

13. december 2018 af Snohan (Slettet)

Hejsa. Jeg er i gang med at skrive min SRP, og er stødt ind i et problem med fodnoter.

Da jeg prøver at sørge for, at mine fodnoter ikke har en sammenkæde med den forrige, vil Word slette begge fodnoter. Jeg har ikke rigtig en ide om, hvor hvidt jeg løser dette problem. Så hvis der er en vendlig sjæl derude som har mod på at forklare det, vil det være perfekt :)

Jeg har prøvet at dele dem op i sektioner, men jeg kan ikke få det til at virke.


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. december 2018 af AngelOneOne

Hej,

Jeg er ikke sikker på hvad det er du mener med at "den er sammenkædet med den forrige". Hvis du laver fodnoterne korrekt, opstilles de nederst på den side de er på1, med fortløbende numre. De har intet med hinanden at gøre. Har du flere fodnoter på samme side, vil fodnoterne komme under hinanden i numerisk orden. De kan godt stå tæt, men de er ikke sammenkædet2. De er adskilt ved at have et ophøjet tal ved starten af hver fodnote i bunden af siden:

____________________
1bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla 
  bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
2bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: Én som er en haj til Word?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.