Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

VIGTIGT

18. december 2018 af eray (Slettet)

Er der en tilfældig herinde, som har bogen Pest over Danmark skrevet af Ingelise Kahl herinde? Jeg skal lave en analyse af modellen på side 120 og 121 og har ikke bogen og SRP'en skal afleveres imorgen. Det vil være en rigtig stor hjælp og jeg vil sætte pris på, hvis en tilfældig havde lånt bogen herinde


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. december 2018 af OliverHviid

Hvordan er du dog kommet i den situation, at du ikke har den omtalte bog??? Og så dagen før SRP'en skal afleveres...?! Anyway, jeg har (desværre) ikke bogen, men har du forsøgt at søge online? Eller måske prøv at søge på selve modellen, du skal analysere?


Svar #2
18. december 2018 af eray (Slettet)

Tak for din brugbare kommentar, den er meget relevant. Har du bogen? 


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. december 2018 af MaiiDevon

Hvis du har adgang til Nota, så ligger bogen der.


Brugbart svar (0)

Svar #4
18. december 2018 af Tqooa

Jeg ved ikke om du kan downloade den her. Prøv at lave en konto:

http://ebookbit.com/book?k=Pest+over+Danmark&isbn=9788702042313&lang=dk&source=firebaseapp.com#pdf

PS. Ingelise Kahl står som 2. forfatter.


Svar #5
18. december 2018 af eray (Slettet)

Sørens det har jeg ikke.. Har du Maiidevon? Hvis du kan sende side 120,121 så kan jeg sagtens betale dig ?


Brugbart svar (0)

Svar #6
18. december 2018 af Tqooa

Har du fundet det, eray?


Svar #7
18. december 2018 af eray (Slettet)

Nej ikke endnu.. :/ - Det er lidt ærgerligt fordi at, det er et must, da det skal bruges som bilag i opgaven


Brugbart svar (0)

Svar #8
18. december 2018 af Tqooa

Har du prøvet det link, jeg sendte?


Brugbart svar (0)

Svar #9
18. december 2018 af MaiiDevon

Hej! Det er desværre ulovligt og jeg har heller ikke selv adgang til Nota, da jeg ikke er ordblind. :)

Svar #10
19. december 2018 af eray (Slettet)

Har prøvet linket det er ikke derinde desværre.

Ja okay så må jeg finde en anden løsning.


Brugbart svar (0)

Svar #11
19. december 2018 af Tqooa

Du kan heller ikke finde nogle gamle opgaver med den i online?

PS. hvad handler figuren om?


Svar #12
19. december 2018 af eray (Slettet)

Noget i retningen af biologi


Brugbart svar (0)

Svar #13
19. december 2018 af Tqooa

Har du bogen på skolen? I så fald kan du jo forberede dig på, hvad figuren kan handle om, fx. ved at kigge på andre figurer (indrømmet, det er lidt "at skyde ud i tågen") og så skrive det lige op til afleveringstidspunktet. Det er er jo langt fra optimalt. Men sørg i hvert tilfælde for at have resten færdigt.

PS. jeg føler med dig. For et år siden sad jeg natten før afleveringen og havde 2 ud af 4 spørgsmål besvaret.


Skriv et svar til: VIGTIGT

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.