Matematik

T-inspire hjælp!

20. februar 2019 af Kagemandelskerkage - Niveau: B-niveau

Hej igen (:

Postede det samme spørgsmål men ingen tjekkede, har virkelig brug for hjælp hurtigtst muligt, alt kan bruges. Mange mange takkk. Har sat opgaven ind.

Har ingen ide om hvordan man laver frekvenser, kulminerede frekvenser eller histogram

Vedhæftet fil: math.JPG

Brugbart svar (1)

Svar #1
20. februar 2019 af ringstedLC

Læs din manual. Det er den bedste måde, at lære det på. Hvis der er noget, der driller, tager du et billede og spørger.


Svar #2
20. februar 2019 af Kagemandelskerkage

#1

Læs din manual. Det er den bedste måde, at lære det på. Hvis der er noget, der driller, tager du et billede og spørger.

Har regnet frekvenser osv. ud, men sumkurven gider ikke at komme frem, ved ikke om det er noget du har styr på? Sætter billede ind, det er opg. c (:

Vedhæftet fil:math2.JPG

Brugbart svar (1)

Svar #3
20. februar 2019 af AMelev


Brugbart svar (1)

Svar #4
20. februar 2019 af ringstedLC

Jeg ved ikke, om der er en kommando til sumkurve, da jeg bruger GeoGebra. Men da det er grupperede observationer kan du lave en stykkevis linje mellem punkterne.


Brugbart svar (0)

Svar #5
20. februar 2019 af AMelev

#0

Postede det samme spørgsmål men ingen tjekkede, har virkelig brug for hjælp hurtigtst muligt, alt kan bruges. Mange mange takkk. Har sat opgaven ind.

2 timer efter første spørgsmål, og så lægger du spørgsmålet op igen! Hvordan ved du, at ingen tjekkede? Måske skulle de bare lige putte unger eller spise aftensmad, før de svarede.
Hjælperne bruger deres fritid på at svare, og det forekommer mig temmelig arrogant af dig, at du forventer et svar inden for 2 timer. Det er muligt, du har brug for hurtig hjælp, men for en anden gangs skyld, så vær i bedre tid. Du kan ikke med rimelighed forvente responstid under 1 dag.


Skriv et svar til: T-inspire hjælp!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.