Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Lave SRP i hele 3.g?

10. april 2019 af StxAndSuch
Hej kloge hoveder!
Jeg går lige til sagen: hvorfor kan jeg ikke bare arbejde med min SRP igennem hele 3g? Så har man god tid osv, så man også er mere modtagelig over at inkludere forskellige emner og aspekter man arbejder med i løbet af året..?

Med venlig hilsen en der ikke gider stress!

Brugbart svar (0)

Svar #1
10. april 2019 af gerthansen

Med for at lyde flabet, hvem har sagt du ikke kan det?


Svar #2
10. april 2019 af StxAndSuch

Har bare aldrig hørt om det før, men tænker da at det virker oplagt. Derfor undrede jeg mig blot over om der kunne være en grund jeg har overset :-)

Brugbart svar (0)

Svar #3
10. april 2019 af Tqooa

Man kan da godt forberede sig godt, men den endelige problemformulering får man først to uge før afleveringsfristen (stx).


Brugbart svar (0)

Svar #4
10. april 2019 af gerthansen

I teorien kan du sagtens lave det meste af din SRP inden deadline, i hvertfald sådan som jeg husker det. For som jeg husker det laver du dine spørgsmål sammen med din lærer, sådan at det du skal svare på ikke burde komme som den helt store overraskelse. Ydermere plejer de godt at kunnne lide hvis man har sat sig godt ind i sit stof, og ved hvad man vil skrive om.


Svar #5
11. april 2019 af StxAndSuch

Men man vælger vel selv problemformuleringen? Eller har jeg misforstået noget? Den skal vel i bund og grund bare godskrevnes...

Brugbart svar (0)

Svar #6
11. april 2019 af gerthansen

Som jeg husker det, så skal din lærer officielt give dig en problemformulering, men alt efter hvor meget du selv er med til at være indover den, så kan du mere eller mindre selv bestemme alle spørgsmålene, så længe du rammer de tre taxonomiske niveauer.


Skriv et svar til: Lave SRP i hele 3.g?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.