Biologi

Udeblivelse af biologieksamen i morgen

12. juni 2019 af Anders214 - Niveau: B-niveau
Hej Studieportalen

Jeg ved ikke, om jeg skriver på det rette forum, og jeg har aldrig oprettet en tråd herinde før. Mit hoved er helt i stykker på nuværende tidspunkt. Jeg står i den situation, at jeg skal op til en mundtlig biologieksamen i morgen (13-06-2019). Min far har næsten lige fået hjertestop og er pt. indlagt. Jeg kan slet ikke forholde mig til biologifaget og dets emner lige nu. Jeg har ellers brugt de sidste uger på at læse det hele op og følte mig faktisk klar i går. Lige nu kan jeg slet ikke forholde mig til noget. Jeg skal op i morgen tidlig. Mit spørgsmål er derfor: Får man per automatik -3, hvis man bliver væk fra en eksamen, eller kan man skrive ind om sin situation og så få en sygeeksamen på et senere tidspunkt? Jeg har nemlig tænkt over, om sygeeksaminationer kun gælder sygdom med lægeerklæring, fordi det er jo ikke mit tilfælde... Dette opslag blev ikke skrevet i et forsøg på at få medlidenhed, men blot for at høre omkring mine muligheder. Jeg håber derfor, at der er en venlig sjæl derude, som kan opridse reglerne for mig, samt hvad jeg kan gøre.

Tusind tak.

Med venlig hilsen

Anders

Brugbart svar (0)

Svar #1
12. juni 2019 af peter lind

Jeg kan ikke tænke mig at man ikke ville tage hensyn til det; men jeg ved ikke noget konkret om en sådan en situation. Jeg vil råde dig til at kontakte dit gymnasium hurtigst muligt senest i morge tidlig. Det er jo nok for sent i dag; men du kan da prøve


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. juni 2019 af jonathan05

Kontakt administrationen på dit gymnasium ASAP (inden klokken 8 i morgen tidlig absolut senest) 

Trist at høre om din far, jeg håber at han kommer sig! 


Skriv et svar til: Udeblivelse af biologieksamen i morgen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.