Engelsk

engelsk abstract til speciale

29. juni 2019 af mloev14 (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Jeg vil høre om nogen kan svare på, hvor der skal være komma i disse to sætninger?

It is a problem that messages from the bank do not mash the perception from stakeholders as a lack of communication can cause reputational damage and be problematic for the bank in a competitive context.

The result can be loss of money for shareholders as well as fewer customers wich will also result in the layoff of emoloyees due to restructoring.

Jeg er i tvivl om der skal komma før as i den første og foran which i den næste. Kan nogen hjælpe?

Tak.


Brugbart svar (1)

Svar #1
29. juni 2019 af Stygotius

It is a problem that messages from the bank do not (mash) match (?) the perception from stakeholders as (a) lack of communication can cause reputational damage and be problematic for the bank in a competitive context.

The result can be loss of money for shareholders as well as fewer customers (wich) which will also result in (the) layoff of (emoloyees) employees (due) owing to (restructoring) restructuring.

Jeg er i tvivl om der skal komma før as i den første og foran which i den næste. Kan nogen hjælpe?

Nej, der skal intet komma i det første tilfælde (hvorfor skulle der dog det?), men et komma i det andet.

......Læser du virkelig engelsk på universitetet ??


Skriv et svar til: engelsk abstract til speciale

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.